Відома режисерка та лауреатка премії «Оскар» створила немало популярних стрічок: «Прісцілла», «Остання крапля», «Марія-Антуанетта», «Труднощі перекладу», «Незайманки-самогубці». Та незважаючи на багаторічну успішну кар’єру в кінематографі, Софія Коппола все ще бачить невідповідність між рівнями оплати праці у Голлівуді. Про це повідомляють у Deadline.
У недавньому інтерв’ю Коппола розповіла про боротьбу за фінанси, які б наближалися до тих, що мають її колеги-чоловіки.
«Я просто бачу, як усі ці люди отримують сотні мільйонів доларів, а потім я борюся за крихітну частку цього», — сказала Коппола. «Я думаю, що це просто залишилося від культури цього бізнесу».
Читайте також: Заняття в укриттях і перші кроки в кіно під час війни: як у 2023-му працювала провідна українська кіношкола
Проте взявшись за сценарій, постановку та продюсування стрічки «Прісцилла», Коппола сказала, що цього разу вона застосувала інший підхід, щоб максимально використати свій бюджет. Адже фінансування та свобода під час роботи над фільмами тісно пов’язані між собою. Чим більший бюджет, тим більшим є вплив керівників студії і тим менше свободи у творчому процесі.
Останні новини
«Я завжди борюся за це. Але я просто щаслива, що зможу знімати свої фільми незалежно та знайти людей, які в них вірять», — додала режисерка.
Читайте також: 360 Journeys: 5 документальних фільмів про життя на Землі
До речі, Софія Коппола не єдина, хто заявляє про різницю в оплаті праці в Голлівуді. Американська акторка, співачка і продюсер Тараджі Пенда Хенсон також неодноразово засуджувала нерівність в оплаті праці між нею та іншими акторами, з якою вона стикалася протягом своєї кар’єри.
Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram