Стартує кампанія, присвячена проблемі домагань у громадському транспорті

30 листопада стартує інформаційна кампанія під назвою «Це — сексуальні домагання!», яка присвячена проблемі статевої безпеки у громадському транспорті. Про це повідомила адвокатка та правозахисниця «ЮрФем» Оксана Копійчук.

За її словами, розголос допомагає ефективніше карати кривдників та загалом зменшувати кількість сексуальних домагань. Так, на шести станціях київського метро («Площа Льва Толстого», «Печерська», Лук’янівська», «Золоті ворота», «Дружби народів» та «Палац спорту») з’явилися інформаційні плакати з відповідними написами.

Також на плакаті є інформація про лінію правової допомоги «ЮрФем: підтримка» та QR-код із посиланням на пам’ятку для потерпілих від сексуальних домагань у громадському транспорті та свідків. У ній описано, що таке домагання, як можуть проявлятися, що робити постраждалим та свідкам.

«Будь-яка людина може постраждати від сексуальних домагань у транспорті, проте більшість не знає, як діяти у таких ситуаціях, багато людей навіть не знають або не одразу розуміють, що постраждали від сексуальних домагань. Наша мета полягає в тому, щоб дати розуміння, що саме є сексуальними домаганнями, як цьому можна протидіяти та дати алгоритм дій, якщо людина зазнала сексуальних домагань або є свідком таких дій», — додає правозахисниця.

Як раніше повідомлялося, з липня цього року на лінію «ЮрФем: підтримка» почали надходити звернення потерпілих від домагань у метро. Натепер порушили кілька кримінальних проваджень, триває слідство.