Tinder переосмислює сучасний дейтинг

Перший бренд-фільм розвінчує міфи про «несерйозність» платформи для знайомств

27.12.2023

У Великій Британії вийшов перший фільм компанії, який відображає різноманітні форми стосунків сучасних молодих людей і роль застосунку у їх житті на прикладі окремих користувачів. Tinder повідомляє, що у межах глобальної кампанії «It Starts with A Swipe» вони намагаються позиціонувати дейтинг-застосунок як універсальний, за допомогою якого люди можуть встановити значущі зв’язки.

Головна героїня фільму Ава опинилася в Лондоні та встановила Tinder, щоб знайти нових людей для спілкування. Незабаром вона зустрічається з Натаном, який кидає виклик традиційним побаченням. А згодом в її житті з’являється Майя, яка з часом стає для Ави найкращою подругою, коли обидві розуміють, що не мають одна до одної ніяких почуттів окрім дружніх.

Нещодавно Tinder виявив, що 75% неодружених молодих людей вважають, що їхнє покоління кидає виклик стандартам знайомств і стосунків попередніх поколінь.

Читайте також: Заняття в укриттях і перші кроки в кіно під час війни: як у 2023-му працювала провідна українська кіношкола

«Сьогодні жоден шлях знайомств не є прямолінійним, він сповнений можливостей і самопізнання, оскільки наше прагнення до людських стосунків як ніколи сильне», — розповіла старша директорка з маркетингу Tinder у Північній Європі Джоанна Понс.

Застосунок побачив світ у 2012 році, відтоді Tinder доступний 45 мовами приблизно в 190 країнах.

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram