Tinder почав співпрацювати з притулками для собак по всьому США в рамках Національного тижня собак і запустив ініціативу «Rescue Matches».
Про це пише Тechcrunch.
Додаток працює з п’ятьма різними притулками в Лос-Анджелесі, Нью-Йорку, Чикаго та Х’юстоні.
Картку профілю усиновленої собаки можна додати до свого профілю Tinder у додатку або на сайті ініціативи. Потрібно вибрати собаку зі списку, а потім завантажити фотографію. Потім фотографія фільтрується із відредагованим зображенням собаки. До неї буде доданий банер з ім’ям собаки, його місцеперебуванням та інформацією про усиновлення.
За даними компанії, опитування, проведене Honest Paws у 2021 році, показало, що 70% людей з більшою ймовірністю прогорнуть вправо по профілю з домашньою твариною.
Щоб відзначити запуск партнерства, собачий соціальний клуб DOG PPL організував фотосесію, на якій самотні люди можуть зустрітися з потенційними цуценятами та зробити професійні фотографії.
Національний тиждень собак завершується 24 вересня, але програма буде працювати до 30 жовтня.