Тиждень моди: український бренд традиційного одягу GAPTUVALNYA представив весільну колекцію

Gaptuvalnya презентувала весільну колекцію «Віно» на Українському Тижні Моди.

04.09.2024

Український бренд Gaptuvalnya, що відомий своєю відданістю збереженню та переосмисленню українських етнічних мотивів у сучасному модному контексті, провів спеціальну подію у межах Українського тижня моди. Під час заходу була представлена весільна колекція «Віно», що поєднує багатий культурний спадок України з вишуканим сучасним дизайном, а також унікальні автентичні експонати, що були частиною весільного обряду наших предків.

Читайте також: GUNIA Project презентувала нову колекцію «Вільце»

Колекція «Віно» складається з п’яти весільних суконь різної довжини та брючного костюма, які прикрашені вишуканою білою вишивкою на білому полотні. Основним джерелом натхнення для створення суконь стала ґуґля — традиційний верхній одяг наречених, який надає образам особливого символічного значення.

Важливим елементом презентації стала демонстрація традиційного українського весільного вбрання з приватної колекції Богдана Петричука, що містить сорочку, плахти та багато різноманітних прикрас. Також у рамках заходу представлені прикраси з приватної колекції засновниці Gaptuvalnya Наталії Гергелюк, зокрема коралі з венеційських намистин, давні баламути та силянки.

Читайте також: Made in Ukraine: що носити восени 2024 року

Колекція «Віно» є втіленням любові, яка проходить крізь покоління, та віддає шану багатовіковим українським весільним традиціям. Бренд Gaptuvalnya продовжує свій шлях до популяризації української спадщини, інтегруючи її у сучасні весільні образи, що знаходять відгук у серцях багатьох жінок.

Читайте також: 

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram