У рекламі Venus звучить пісня про прийняття свого тіла та волосся в інтимних зонах

19.07.2022

Виробник аксесуарів для бриття та догляду за тілом Gillette Venus запустив ролик під назвою «It’s Time to Care (For Your Pubic Hair)» за участю американської реперки Princess Nokia. Крім того, бренд також розширив свою колекцію продуктів для догляду за лобковим волоссям та шкірою.

Про це пише MMR.

Princess Nokia читає реп про те, що не можна соромитися лобкового волосся, незалежно від того, зголені вони, видалені воском або відрощені. Пісня продовжує відданість бренду боротьбі з лобковим волоссям і буде опублікована у всіх соціальних мережах Venus.

Раніше компанія запустила вірусний анімаційний відеоролик під назвою The Pube Song в рамках кампанії бренду 2021 року # SayPubic, яка була запущена разом з колекцією Venus Pubic Hair & Skin.

«Мені подобається, що Venus використовує всі засоби, необхідні для того, щоб людям було зручно говорити «лобкове» волосся. Як авторка пісень та реперка, я спілкуюся зі своїми шанувальниками, допомагаючи їм проявити себе. З цієї причини я рада працювати з Venus, щоб просувати це важливе послання, яке дозволяє жінкам комфортно говорити про своє тіло», — сказала Princess Nokia. 

Бренд сподівається продовжити боротьбу із соціальними нормами, а також заохочувати жінок почуватися комфортно у власному тілі та шкірі.

Теги: