Виробник аксесуарів для бриття та догляду за тілом Gillette Venus запустив ролик під назвою «It’s Time to Care (For Your Pubic Hair)» за участю американської реперки Princess Nokia. Крім того, бренд також розширив свою колекцію продуктів для догляду за лобковим волоссям та шкірою.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaПро це пише MMR.
Princess Nokia читає реп про те, що не можна соромитися лобкового волосся, незалежно від того, зголені вони, видалені воском або відрощені. Пісня продовжує відданість бренду боротьбі з лобковим волоссям і буде опублікована у всіх соціальних мережах Venus.
Раніше компанія запустила вірусний анімаційний відеоролик під назвою The Pube Song в рамках кампанії бренду 2021 року # SayPubic, яка була запущена разом з колекцією Venus Pubic Hair & Skin.
«Мені подобається, що Venus використовує всі засоби, необхідні для того, щоб людям було зручно говорити «лобкове» волосся. Як авторка пісень та реперка, я спілкуюся зі своїми шанувальниками, допомагаючи їм проявити себе. З цієї причини я рада працювати з Venus, щоб просувати це важливе послання, яке дозволяє жінкам комфортно говорити про своє тіло», — сказала Princess Nokia.
Останні новини
- WoMo-каталог прикрас: нові колекції ювелірних виробів від українських брендів
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 22-28 квітня
- Фільм «Западня» скоро вийде в український прокат: дата прем’єри, трейлер, сюжет
- На Міжнародному форумі PRNext’24 оголосили переможців Національного рейтингу «Репутаційні АКТИВісти»
- Премія Георгія Ґонґадзе: оприлюднили короткий список номінантів на здобуття відзнаки за 2024 рік Новости на главной
Бренд сподівається продовжити боротьбу із соціальними нормами, а також заохочувати жінок почуватися комфортно у власному тілі та шкірі.