«Україна та українці»: музей Івана Гончара спільно з брендом GUNIA Project анонсували новий проєкт

18 Березня 2024
Фото: army.honchar.org.ua

Робота над виданням «Україна та українці. Історико-етнографічний мистецький альбом Івана Гончара: добірка аркушів» тривала понад рік. Автори проєкту намагалися зберегти недоторканність ілюстрацій, каліграфії й художнього бачення етнографа, коментують автори. Про це вони розповіли на своїй сторінці в Instagram.

Анонсоване видання стане є найповнішою етнографічною збіркою побуту й мистецтва українців.

українці
Фото: army.honchar.org.ua

«Ми цінуємо можливість поширити ці матеріали Україною та світом», – зазначили в анонсі митці.

Музей Івана був заснований понад тридцять років тому на базі приватної колекції художника та скульптора Івана Гончара. Наразі колекція музею налічує понад 15 тисяч етнографічних і мистецьких творів.

Українці
Фото: army.honchar.org.ua

Бренд Gunia Project був створений у 2019 році Марією Гаврилюк і Наталією Каменською. У першій колекції засновниці звернулися до традиційного верхнього одягу з вовни. Пізніше дизайнерки почали працювати над виробами з кераміки, скла й текстилю, прикрасами та традиційними елементами одягу, надихаючись українською культурою. Бренд постійно співпрацює з етнографами музею Івана Гончара.

Читайте також: Нова колекція вишиванок львівського бренду Motyv присвячена Лесі Українці

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram

DIGITAL ДЛЯ ЖІНОК:
ВІД ІДЕЇ ДО КАР’ЄРИ

Відкрий для себе нові можливості з Women in Tech 2025. Освітня програма об’єднує провідних експертів, практичні модулі та натхненне ком’юніті, щоб допомогти українкам розпочати шлях у digital-професіях чи власному бізнесі.

Створюй. Лідируй. Трансформуй в Україні