VDYH — український бренд парфумів, історія якого почалася ще 9 років тому. Тоді чоловік Олени Штефан заснував бізнес з виробництва та гуртового продажу парфумерії. І за цей час бренд трансформувався, проходив через зміни, масштабувався і знайшов нову місію. Про розвиток з грантовою програмою “Власна справа” і про те, як в Україні створюється новий формат нішевих парфумів – читайте в нашому матеріалі.
«Наша ціль — довести, що український парфум може бути не лише якісними, а й унікальними», — ділиться Олена.
Спершу пандемія, а потім повномасштабна війна змусили змінити підхід до бізнесу. Так, у 2022 році Олена очолила бізнес і з новим поглядом вирішила змінити напрямок бренду. Підприємиця вирішила створити нову лінійку нішевих парфумів, яка стала символом нового етапу розвитку бренду.
“Аромати — це більше, ніж аксесуар. Це мистецтво самовираження та спосіб створювати настрій”, — зазначає Олена. Тож власна лінійка парфумів народилася з великої любові до запахів та бажання дарувати людям щось справді унікальне.
2023 рік став переломним для бренду. VDYH випустили 12 ароматів, створених в Україні, які швидко здобули прихильників. У цьому ж році світ побачив 13-й аромат — VDYH 2.0 «Відродження», символом якого став фенікс. Цей образ уособлює стійкість, прагнення до відродження та постійного вдосконалення.
Щоб і надалі реалізовувати нові ідеї Олена подала заявку на отримання гранту “Власна справа”. Про програму вона дізналася під час зустрічі жінок-підприємниць. Отримані кошти компанія інвестувала в закупівлю обладнання, необхідної сировини та залучення нових спеціалістів. Це стало поштовхом для масштабування бізнесу та реалізації амбітних планів.
«Грант — це не лише фінансова підтримка, а й шанс розвиватися, здобувати нові знання та досягати нових висот у своїй справі», — зазначає Олена.
Зараз VDYH має амбітні плани — насамперед вихід на міжнародний ринок і продовжувати створювати аромати, які відображають різні грані настрою і життя. Тож Олена хоче показати унікальність українського бізнесу та якість продукту і далеко за межами України.
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.