Берці та маскувальні сітки: українські бренди, що допомогають ЗСУ

Український бренд Kachorovska тепер шиє берці для українських бійців

Українські бренди із початком війни в Україні «перепрофілювалися» та почали виготовляти одяг та взуття на потреби ЗСУ та тероборони.

Наприклад, український бренд Kachorovska тепер шиє берці для українських бійців. Для їхнього виробництва об’єдналося декілька взуттєвих виробників, а також виробники комплектуючих.

На виготовлення берців спрямували всі можливі потужності виробництва. Наразі відшито і відправлено вже 500 пар, бренд хоче відшити ще стільки ж — на це потрібно 500 тисяч гривень. Берці доставляють на потреби територіальних оборон. Бренд готовий обробляти запити з інших регіонів в порядку черги. Вартість пари — 1 200 гривень.

Нагадаємо, що засновники бренду IDol Серж Смолін та Серж Пайє плетуть маскувальні сітки для української армії. У своїх мережах вони також закликають світову fashion-спільноту допомагати Україні фінансово та інформаційно.

Форму та одяг для ЗСУ й територіальної оборони шиє й дизайнер Андре Тан. У його цехах виготовляють камуфляжну форму, білизну й теплі речі. На сьогодні ними відшито понад тисячі флісових кофт, флісових штанів, теплих жилетів, також понад 2 тисячі спідньої білизни та понад 500 спальних мішків.

«Наразі усі зусилля кидаємо на пошиття бронежилетів. Тому дуже необхідна тканина! Конче потребуємо флісу!!! Його майже нереально знайти! Тому дуже просимо допомогти знайти тканину! Та долучитись до збору коштів для закупівлі необхідної тканини», — йдеться у дописі.

Бренд Syndicate зібрав кошти для закупівлі сировини для пошиву 1100 комплектів термобілизни для ЗСУ та тероборони. Замість 340 тисяч гривень їм вдалося зібрати майже удвічі більшу. У бредні обіцяють, що нададуть усі комплекти нашим бійцям вже 9 березня, а решту коштів використають на додаткові потреби ЗСУ та тероборони. Про результати бренд відзвітує.

Київський ЦУМ передав територіальній обороні 150 одиниць теплого одягу.

Всі.Свої. організували координацію та інформаційну підтримку брендам та дизайнерам, які хочуть допомогти ЗСУ. У своїх сторіс в Instagram вони надають контакти волонтерів із різних регіонів України, які відповідальні за пошиття форми. Наприклад, бренд shypelyk планує шити бронежилети, але їм потрібні пластини та фурнітура.

Бренд 2KOLYORY, який виготовляв одяг з вишивкою та вишиванки, розпочав роботу з прототипом бронежилета. Бренд звернувся до волонтерів, щоб їм знайшли сертифіковані плити, бо все, що було в Україні, давно виконує пряме призначення на фронті. А те, що було в наявності на складах Європи  — теж викуплено. На пошив бронежилетів вже зібрали 310 тисяч з потрібних 1,5 млн грн.

«Намагаємося дотримуватися вимог та потреб, консультуємо з цього приводу з військовими. Є ще корективи і звісно багато супутніх питань: пошук необхідної фурнітури, специфікація виробу. Питання логістики та доставки. Намагаємося охопити усі напрямки», — йдеться у дописі.

Усі бронежилети надходитимуть туди, де це дуже необхідно в даний момент. Їхнє виробництво залишилося у Києві, а співробітники волонтерять у столиці та стоять в територіальній обороні, тож щодо пошиву домовилися з цехами на Західній Україні.

Ще один бренд — KOLOSOVA — збирає кошти та купляє матеріал для пошиву термокостюмів, футболок та худі. Наразі зібрано 5545 грн.