Український бренд MARSALA створив першу колекцiю взуття зі шкiри кактуса

Український бренд взуття MARSALA та його дизайнерка Марія Маслій вже 4 роки тримають напрям до усвідомленої моди. Все почалося з соціального проєкту з Яною Червінською Sustainable Fashion Pad, де створювалися інсталяції, освітні лекторії та спецпроєкти в медіа для популяризації усвідомленої моди.

Потiм Марія разом з Ганною Швець створювали шоурум стійких брендів в Парижі та Мілані THE SUSTAINABLES, були кураторами інсталяції стійких брендів на Міланському тижні моди, провели International Sustainable Fashion Design Contest з фіналом на Лондонському тижні моди.

Цей шлях знайшов відображення в історії бренду MARSALA. Команда не виробляє зайве, кастомізує більшу частину замовлень, створює класичні дизайни, які можуть жити в гардеробі не один сезон, робить взуття високої якості, яке служить довго. Сьогодні ж бренд іде далі у створенні більш екологічного продукту. Таким чином бренд створив взуття з інноваційної «кактусової шкіри». 

Відомо, що мексиканська шкіра DESSERTO — це перший у світі високостійкий та екологічно чистий органічний матеріал з кактуса Нопал, також відомого як опунція. Виготовляється у великій різноманітності кольорів, товщини та текстур. 

Дизайнерка говорить, що працювати з подібними матеріалами дуже складно, але на тисячній спробі їм це вдалося. У колекцію взуття MARSALA увійдуть 20 моделей, які з’являться навесні 2022 року.