Український бренд жіночого одягу My x My представив кампейн святкового дропу, до створення якого вперше залучив штучний інтелект.
Про це йдеться на Instagram-сторінці бренду.
“MY x MY [май май] – це більше, ніж просто речі: це інструмент самовираження”, – пише бренд.
Читайте також: Українські бренди JUL та LUTIKI презентували спільну колекцію одягу та прикрас до Різдва-2023: фото
Зазначимо, що за допомогою штучного інтелекту нову колекцію бренду презентували на фоні льодяних печер та засніжених пустель, перетворивши моделей на справжніх “снігових королев”.
До святкової колекції увійшли сукні в жіночній естетиці бренду, втіленої у приталених силуетах, драпіюванні, пір’ї та квітах.
Читайте також: Захисниця України Руся Данілкіна знялася для новорічної колекції українського бренду GASANOVA: фото
Багатий вибір фактур дозволяє кожній жінці обрати сукню до свого характеру та уподобань: екошкіра, оксамит, атлас чи мереживо доповнять святковий гардероб.
Читайте також: Українка заснувала бренд білих сорочок та блуз OKRYLENA: фото
Особливу увагу бренд звертає на сукню Glace, виконану з мʼякої еластичної тканини в анімалістичному принті, рясно всіяної лелітками, що відсилає до астрологічного звіра прийдешнього року — дракона.