Мінімалістичний та нішевий український бренд The Lace презентував новорічну капсулу з шовкових текстур з характерним м’яким мерехтінням, які команда бренду обіграла драпіруванням та оздобила фірмовим мереживом.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.ua«Новорічна капсула THE LACE завжди була для нас чимось особливим і навіть магічним. Незважаючи на всі виклики, ми раді, що змогли подарувати їй життя. Цього року ми відштовхувались не від натхнення: ми мали справжню місію нагадати нашій аудиторії, що магія існує. Вона всередині нас», — розповіла Альбіна Красна, співзасновниця бренду THE LACE.
Колекція складається з виробів, які поєднуються між собою та залишаються актуальними як для вечірнього, так і для повсякденного образу. Це дозволяє клієнтам створювати капсульний гардероб, підходячи до шопінгу раціонально.