Поштовх до розвитку: Як український косметичний бренд Joko Blend планує міжнародну експансію

Компанія ProCare — виробник та дистриб’ютор косметики Joko Blend — під час війни зробила неможливе: добудувала нові потужності, отримала міжнародну сертифікацію, сформувала нову команду, запустила нову лабораторію, випустила нові продукти та планує офлайн-вихід на міжнародні ринки.  

Про філософію бренду

Бренд Joko Blend входить до групи компанії ProСare. Це український виробник косметики, який, окрім Joko Blend, володіє брендами Shelly, Tink, Barbers, Touch Protect, Medosan. Філософія бренду Joko Blend надає жінці можливість насолоджуватися, проводячи щоденний ритуал любові до себе. На сьогодні бренд налічує 260 позицій натуральної косметики для клієнтів різних вікових категорій. Експерти розробили засоби, врахувавши потреби різних типів шкіри та волосся. Секрет високої ефективності продуктів в унікальній рецептурі з використанням натуральних якісних компонентів.

Про конкурентні переваги косметики Joko Blend

JokoBlend має виробництво повного циклу: від ідеї, розробки рецептури, дизайну до готової продукції, а якість продукції контролюється на всіх етапах. Також бренд отримав європейську сертифікацію GMP. Це означає, що косметика виготовляється відповідно до міжнародних стандартів, а сировина проходить вхідний контроль за паспортними даними.

Наукова R&D-лабораторія і штат висококваліфікованих фахівців хіміків і технологів розробляють інноваційні продукти, створюючи найкращі формули з інгредієнтів, піклуючись про красу та здоров’я клієнтів. Унікальність рецептури з використанням якісних натуральних компонентів є запатентованою. Але Joko Blend не обмежується лише косметичними засобами. Навіть пакування тестується на сумісність із продуктом.

Про перший засіб

Історія бренду почалася з виробництва кавових скрабів для тіла. У 2016 році в Інстаграмі ці косметичні засоби набули великої популярності в українок. І засновниця компанії Марина Каган вирішила спробувати зробити те саме на виробництві. Знайшли технолога-розробника косметичних продуктів Олену Халипу, яка не лише створила культовий продукт, але й стала партнером компанії.

Шість років тому бренд почав випускати альгінатні маски. Тоді їх на споживацькому ринку було дуже мало. Переважно продукт використовували для професійного догляду в салонах краси. У Joko Blend засіб почали фасувати у саше, розраховані на одне використання. Обсяг становив 20 грамів. Спочатку виникла проблема, що клієнти неправильно замішували речовину. Через це з’явилась певна недовіра до самої маски, поки бренд не провів інформаційну кампанію, під час якої фахівці розповідали, як правильно готувати продукт до використання. Зараз лінійка цих засобів є одним із лідерів продажу. Їх використання вже є не салонною, а домашньою косметологічною процедурою. Маски мають заспокійливу дію. Вони зволожують та очищують шкіру, сприяють виведенню токсинів. Після їх використання покращуються мікроциркуляція крові та відтік лімфи, активізується постачання кисню, нормалізується робота сальних залоз, посилюються захисні властивості шкіри. У багатьох масках є спеціальні домішки (наприклад, вітаміни, рослинні екстракти, гіалуронова кислота, колаген), які надають засобам додаткових корисних властивостей. Серед них освітлення та тонізація шкіри, омолоджувальний ефект, відлущування відмерлих клітин, уповільнення процесів старіння.

Ще один продукт сироватки у високій концентрації активних компонентів. Їх у цьому засобі з догляду за шкірою у 8-10 разів більше, ніж містять звичайні креми, лосьйони та маски. Недарма користувачі називають сироватки вітамінною бомбою, яка допомагає швидко поліпшити стан шкіри. У Joko Blend ця лінія продуктів на кремовій основі, тобто їх можна використовувати як самостійний засіб.

Серед інноваційних засобів очищення шкіри бренд розробив гідрофільну олію. Вона є аналогом корейського багаторівневого догляду в домашніх умовах. Експерти українського бренду розробили власний унікальний водорозчинний засіб із натуральних компонентів. Інгредієнти проникають у глибокі шари епідермісу, розчиняють бруд, легко видаляють залишки макіяжу, дозволяючи шкірі сяяти та подовжувати молодість. Після використання засіб не залишає жирних слідів, не викликає алергічної реакції, а ефект спостерігається тривалий час. Використовуючи гідрофільні олії, ви можете розраховувати на нормалізацію роботи сальних залоз, глибоке зволоження, поліпшення текстури епідермісу, нейтралізацію запальних процесів, усунення ознак втоми та недосипання, розв’язання проблеми забитих пор, посилення регенерації, відновлення здорового кольору шкіри, уповільнення процесів старіння.

А під час розроблення кавових скрабів бренд використовує натуральні кавові зерна, а не перероблену каву або макуху. Скраб добре розщеплює підшкірний жир та виводить зайву рідину. Частки натуральних кавових зерен здійснюють масаж, який покращує кровообіг, і целюліт починає відступати. Шкіра розгладжується, стає рівною, гладкою і м’якою.

Про вплив війни на бренд

Перезапуск компанії після початку війни відбувся на початку травня. А влітку вже було завершене будівництво нового виробництва і R&D-лабораторії, яке починали ще восени 2021 року. Паралельно Joko Blend отримав європейську сертифікацію GMP. Оскільки багато працівників виїхали або змінили місце проживання, бренд був вимушений сформувати нову команду. За останній рік компанія ProCare випустила понад 100 нових SQU.

Протягом останнього року у Joko Blend випустили приблизно 20 новинок. Триває активний процес редизайну. Багато культових засобів виходять в оновленому форматі.

Після 24 лютого з ринку України пішло багато міжнародних брендів, тому українки активно шукають якісні аналоги вітчизняного виробництва. Joko Blend їх приємно вразить як високою якістю засобів, так і стильним пакуванням. Купувати українське зараз престижно. Люди розуміють, наскільки важливо підтримувати вітчизняного виробника.

Про засоби 2023 року

На початку 2023 року Joko Blend випускає нову антицелюлітну лінійку косметики. У розробці догляд за віями та бровами, креми для обличчя, ензимний пілінг та маски для губ.

Українки за кордоном купують Joko Blend

Навіть переїзд до США та Канади не стає на заваді для поціновувачів косметики Joko Blend. Її активно купують на платформі Makeup у багатьох країнах. Бренд на цьому не зупиняється і планує самостійно експортувати косметику за кордон. Зараз Україна — це бренд, і у Joko Blend впевнені, що зможуть полонити серця жінок багатьох країн.