В «Укрзалізниця» официально начал работать центр обслуживания клиентов через Facebook Messenger. Об этом официально сообщили в соцсетях компании.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaТак, «горячая линия» через месенджеры на данный момент работает в тестовом режиме, жалобы принимают с 8:00 до 20:00.
Каждый может обратиться со своими жалобами, предложениями или вопросами на официальную страницу или по контактному номеру 0800-50-3111.
Шановні пасажири!Укрзалізниця удосконалює контактний центр😃. Ми запустили ще один канал комунікації з пасажирами у…
Останні новини
- Jerry Heil та alyona alyona дадуть концерти у Львові та Києві після повернення з Євробачення: деталі
- Український бренд Katsurina представив літню колекцію жіночого одягу: фото
- Український бренд DZHUS презентував колекцію архітектурного одягу: фото
- Стали відомі переможці Конкурсу соціальних ініціатив «Відповідальна країна 2.0»
- Перші: як Рита Леві-Монтальчині стала «імператоркою клітин», довгожителькою та довічним сенатором Італії
Новости на главнойОпубліковано Укрзалізниця — Ukrzaliznytsia Четвер, 20 лютого 2020 р.