Австралійський краудфандинговий стартап Good-Edi вирішив боротися з одноразовим посудом, який забруднює навколишнє середовище, Тому почав виготовляти їстівні чашки для кави.
Про це пише Bloomberg.
Зазначається, що ідея стартапу виникла в колег Анійо Рахебі й Кетрін Гатчинс під час обідньої прогулянки в Мельбурні, коли вони побачили відро для сміття, переповнене одноразовими стаканчиками. Вони винайшли їстівну тару, яка біологічно розкладається. Така тара підходить і для гарячих, і для холодних напоїв. Вона складається із суміші житнього борошна, пшеничних висівок, вівсяних висівок, цукру, солі, кокосової олії та води.
Читайте також: У Японії виготовили найдорожче морозиво у світі: ціна та відео
Винахідники стверджують, що контейнер залишається хрустким протягом 40 хвилин, якщо тримати в ньому гарячий напій, а холодний там можна зберігати близько восьми годин. Цей стаканчик має смак несолодкого пшеничного печива.
Останні новини
- Мох у кишені пальто і скельця замість ґудзиків: бренд ШИПЕЛИК єднає із природою у новій осінній колекції
- Фільм «Яремчук: Незрівнянний світ краси» надихнув бренд SVARGA на створення сорочки, як у Назарія Яремчука
- До України на знак підтримки прибули ще 27 тисяч книжок від британських видавництв
- Українські книговидавці вперше візьмуть участь в Liber
- «Звісно, зможеш!»: в Україні стартувала національна інформаційна кампанія Новости на главной
За даними ООН, у світі щороку випускають понад 250 мільярдів паперових стаканчиків для напоїв із пластиковою оболонкою, і лише близько 1% цих чашок переробляють.
Читайте також: Український бренд Wanted Vegan випустив рослинний тунець та копчений лосось: фото
За словами консультанта Future Market Insights Inc Ісмаїла Сутарії, використання паперових стаканчиків для гарячих напоїв із пластиковим покриттям зросте більш ніж на 9% до 2025 року, а споживання сягне 166 мільярдів одиниць на рік.
Читайте також: Український шеф-кухар відкрив перший український ресторан у Вашингтоні
Водночас міжнародні корпорації прагнуть скоротити відходи. Зокрема Starbucks хоче їх зменшити наполовину до кінця десятиліття й тестує багаторазові стаканчики на шести регіональних ринках. McDonald’s також тестує контейнери, виготовлені з суміші натурального пластику та біоматеріалів.
Додамо, що подібні стартапи з виготовлення їстівних стаканчиків також є у Латвії й Болгарії.