Австралійський краудфандинговий стартап Good-Edi вирішив боротися з одноразовим посудом, який забруднює навколишнє середовище, Тому почав виготовляти їстівні чашки для кави.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaПро це пише Bloomberg.
Зазначається, що ідея стартапу виникла в колег Анійо Рахебі й Кетрін Гатчинс під час обідньої прогулянки в Мельбурні, коли вони побачили відро для сміття, переповнене одноразовими стаканчиками. Вони винайшли їстівну тару, яка біологічно розкладається. Така тара підходить і для гарячих, і для холодних напоїв. Вона складається із суміші житнього борошна, пшеничних висівок, вівсяних висівок, цукру, солі, кокосової олії та води.
Читайте також: У Японії виготовили найдорожче морозиво у світі: ціна та відео
Винахідники стверджують, що контейнер залишається хрустким протягом 40 хвилин, якщо тримати в ньому гарячий напій, а холодний там можна зберігати близько восьми годин. Цей стаканчик має смак несолодкого пшеничного печива.
Останні новини
- В Україні запустили безкоштовну гарячу лінію юридичної допомоги для жінок із родин військовослужбовців
- Кримську татарку Леніє Умерову залишили у СІЗО рф ще на три місяці: подробиці
- Ukraïner презентував документальний фільм «Жінки на війні» з Юлією «Тайрою» Паєвською
- Майбутнє належить креаторам: 12-13 листопада відбудуться благодійні ELEMENT 18-1750 Fashion Days
- Українські гімнастки здобули 3 срібні нагороди на клубному ЧС: відео виступів Новости на главной
За даними ООН, у світі щороку випускають понад 250 мільярдів паперових стаканчиків для напоїв із пластиковою оболонкою, і лише близько 1% цих чашок переробляють.
Читайте також: Український бренд Wanted Vegan випустив рослинний тунець та копчений лосось: фото
За словами консультанта Future Market Insights Inc Ісмаїла Сутарії, використання паперових стаканчиків для гарячих напоїв із пластиковим покриттям зросте більш ніж на 9% до 2025 року, а споживання сягне 166 мільярдів одиниць на рік.
Читайте також: Український шеф-кухар відкрив перший український ресторан у Вашингтоні
Водночас міжнародні корпорації прагнуть скоротити відходи. Зокрема Starbucks хоче їх зменшити наполовину до кінця десятиліття й тестує багаторазові стаканчики на шести регіональних ринках. McDonald’s також тестує контейнери, виготовлені з суміші натурального пластику та біоматеріалів.
Додамо, що подібні стартапи з виготовлення їстівних стаканчиків також є у Латвії й Болгарії.









