У всьому світі країни починають вводити щеплення громадян від COVID-19. З цією метою влада вводить схеми пріоритетності для масової вакцинації громадян.
Пріоритетні групи розподіляють на окремі вразливі категорії: за віком або специфікою роботи (медики, поліцейські). Так, в Індонезії виділили ще одну вразливу групу претендентів на вакцинацію — інстаграм-інфлюенсери.
Уряд Індонезії пояснює таку стратегію тим, що саме інфлюенсери можуть переконати свою аудиторію зробити вакцинацію.
Так, індонезійський телеведучий Раффі Ахмад із 50 млн аудиторію в інстаграм, вже взяв участь у програмі вакцинації і закликає аудиторію не боятися робити щеплення від COVID-19.
В результаті очікується, що популярні артисти мають викликати довіру громадян Індонезії до щеплення, адже за даними опитування, вакцинуватися від коронавірусу готові поки тільки 37% жителів Індонезії.
Останні новини
- Вівіан Майєр: як Мері Поппінс з фотоапаратом стала самобутньою співачкою вуличного життя
- «Найдовша подорож» Оксани Забужко. Перекладачка збірки Катажина Котинська отримала премію Drahomán Prize-2023
- Рецепт ідеальної паски на Великдень від Олі Полякової
- Український фільм «Ти мене любиш?» скоро вийде в прокат: дата прем’єри, трейлер, сюжет
- Made in Ukraine. Великодні колекції від українських брендів, які варті уваги Новости на главной