У всьому світі країни починають вводити щеплення громадян від COVID-19. З цією метою влада вводить схеми пріоритетності для масової вакцинації громадян.
Пріоритетні групи розподіляють на окремі вразливі категорії: за віком або специфікою роботи (медики, поліцейські). Так, в Індонезії виділили ще одну вразливу групу претендентів на вакцинацію — інстаграм-інфлюенсери.
Уряд Індонезії пояснює таку стратегію тим, що саме інфлюенсери можуть переконати свою аудиторію зробити вакцинацію.

Так, індонезійський телеведучий Раффі Ахмад із 50 млн аудиторію в інстаграм, вже взяв участь у програмі вакцинації і закликає аудиторію не боятися робити щеплення від COVID-19.
В результаті очікується, що популярні артисти мають викликати довіру громадян Індонезії до щеплення, адже за даними опитування, вакцинуватися від коронавірусу готові поки тільки 37% жителів Індонезії.
Свежие новости
- «ODARA». Жена известного композитора Евгения Хмары выпустила свой первый сольный альбом
- Разработчики новой видеоигры про Гарри Поттера добавят персонажей-трансгендеров
- Женщины владеют только 3% крупных компаний в Украине: исследования
- В Великобритании за угрозы опубликовать интимные фото теперь можно получить 2 года тюрьмы
- В Украине хотят отменить переход на «летнее» и «зимнее» время Новости на главной