Victoria’s Secret запустив дитячий бренд Happy Nation

Повністю розроблений для підлітків, він є абсолютно окремим брендом від решти портфоліо Victoria’s Secret.

Victoria’s Secret запустив дитячий бренд Happy Nation.Бренд названий на честь ідеї заохочення позитивного настрою та інклюзивності молодих споживачів. Повністю розроблений для підлітків, він є абсолютно окремим брендом від решти портфоліо Victoria’s Secret.

Про це повідомила пресслужба компанії.

Бренд розроблений без гендерної приналежності для дітей віком від 8 до 13 років. Приєднуючись до прогресивних поглядів сучасних поколінь, Happy Nation зосередить увагу на екологічності своїх продуктів догляду за тілом, включаючи веганський гель для душу, що не містить барвників, парабенів та пальмової олії. Всі флакони для догляду за тілом придатні для вторинної переробки та виготовлені із 100% переробленого пластику.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от happy nation (@happynation)


У минулому Victoria’s Secret & Co, як відомо, не відповідала очікуванням клієнтів, консультувалася з експертами, у тому числі з батьками підлітків, «щоб переконатися, що все, від творчості до фотографії та спілкування в соціальних мережах, створює безпечне, інклюзивне та сприятливе середовище».

Головний операційний директор з цифрових технологій Victoria’s Secret & Co. Іш Патель наголошує, що Happy Nation не займатиметься «сексуальним», як лейбл Victoria’s Secret, повідомляє Ad Age. Демографія Happy Nation — це «зовсім інша вікова група», додає Патель.

«Для нас це нова демографічна ситуація, тому ми постійно збиратимемо відгуки в міру того, як все більше людей дізнаються про Happy Nation», — каже Сьюзан Андерсон, віце-президент з креативу в Happy Nation. «Ми хочемо бути впевненими, що наші дії здаються автентичними та резонують із нашою командою Happy Crew».

Happy Nation працюватиме в цифровому форматі. При цьому він шукає нові способи звернутися до молодого покоління — насамперед через метавсесвіт у партнерстві з платформою віртуального світу Roblox.