Відкрито реєстрацію на головну медійну подію України — форум Kyiv Media Week (KMW), який відбудеться 3-4 жовтня 2024 року в інноваційному парку UNIT.City (вул. Дорогожицька, 3, Київ). Захід є найбільшим східноєвропейським форумом у сфері аудіовізуального контенту, що проводиться у столиці України з 2011 року.
Kyiv Media Week щорічно пропонує ексклюзивні бізнес-заходи для професіоналів ТБ, кіно й інших галузей контент-індустрії та є джерелом натхнення для широкої B2B-аудиторії, що цікавиться світовими трендами, інсайтами міжнародних медіаекспертів і колег із креативних індустрій інших країн.
Ознайомитись з програмою та зареєструватись можна на офіційному сайті форуму.
«Програма чотирнадцятого KMW продовжує незмінно дотримуватися місії форуму — сприяти розвитку української медіагалузі та порушувати актуальні питання, що хвилюють аудіовізуальну індустрію в умовах третього року повномасштабної війни. KMW завжди був майданчиком для обміну досвідом українських професіоналів і навчання у міжнародних лідерів індустрії, обговорення актуальної ситуації на локальному та глобальному ринках, пошуку нових можливостей для розвитку та співпраці, а також відкриття інноваційних підходів до створення та поширення контенту. Я пишаюсь тим, що KMW став важливим щорічним майлстоуном для спільноти сильних і креативних людей, які запроваджують потужні проєкти та ініціативи, творять історію нашої медіагалузі, попри все підтримують і розвивають її. Маємо за честь вітати в ролі наших гостей і спікерів провідних представників українських медіагруп, продакшен-, телекомунікаційних компаній та онлайн-платформ, державного сектору та міжнародних організацій, рекламного ринку, експертів з інновацій, глобальних трендів у світі AV-контенту та багатьох інших. Долучайтесь і ви!» — розповіла Катерина Удут, керівниця Kyiv Media Week, директорка MRM.
Останні новини
- Розмовна польська для подорожей: основні фрази та вирази
- Безоплатні онлайн-консультації психологів та психіатрів для дітей
- Моє тіло – моє діло. «Субстанція» як кульмінація тренду на боді-горори від жінок-режисерок
- 12 вестернів, які варто переглянути кожному любителю Дикого Заходу
- Онлайн-школа DarwinLand запускає новий проєкт Новости на главной
У дводенній програмі форуму: розмова з лідерами медіабізнесу; ТБ- та digital-реклама, вимірювання аудиторії; серіальне та кіновиробництво для локального та міжнародного ринків; комерційно успішні документальні проєкти; соціально вагомий контент та його роль у сьогоденні; інновації в контент-індустрії; особливості кінопрокату під час війни; анімація та дитячий контент; контент та бренди (спонсорство, продакт-плейсмент, ліцензування); приватні інвестиції та держпідтримка медіагалузі; українські та світові стримери та FAST-канали.
Також уже традиційно на Kyiv Media Week особлива увага приділятиметься дослідженням та аналітичним оглядам різних сфер медіаринку. Ексклюзивно для учасників форуму готуються:
Зміна глядацьких настроїв українців під час повномасштабної війни: кінотеатри, платформи, готовність платити за контент (на базі соціологічного опитування КМІС);
- Тренди теледивлення 2021–2023: структура ефіру, зміна ландшафту, міграція аудиторії;
- Лідери кінопрокату. Рейтинг українських продюсерів, режисерів, сценаристів, операторів 2014-2024 років;
- Тренди світових VODs та огляд стримінгового ландшафту України;
- Огляд світових трендів серіалів і неігрових шоу.
Перші результати та ключові інсайти досліджень будуть представлені безпосередньо під час заходу в межах програми. А докладно ознайомитися з аналітикою, що готується до форуму, ви зможете у традиційному KMW White Paper. Документ буде доступний за кілька тижнів після завершення Kyiv Media Week.
KMW’24 організовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
- Генеральний медіапартнер: 1+1 Media.
- Партнери KMW’24: Heart of Europe, Serial Killer, FILM.UA Group, Українська кіноасоціація, Omdia, BB Media, Державне агентство України з питань кіно, NAM Summit, ProKino, Nerd Agency, Brandly.
- Медіапартнери: Detector media, Starlight Media, Київ 24, MMR, Delo.ua, WoMo.
- Мінеральний партнер: Крайна.
- Партнери кава-брейків: Асканія FMCG, Lavazza, Dilmah.
- Мережевий партнер: Jack Daniel’s.
Організатор KMW — Media Resources Management (MRM), перша медіаконсалтингова компанія в Україні, що надає комплексні послуги в кіно, ТБ та інших креативних індустріях з 2005 року.