Відома художниця Соня Морозюк влаштувала арт-перформанс і розмалювала столичний ТРЦ Gulliver

У четвер, 3 серпня, відома художниця Соня Морозюк влаштувала справжній арт-перформанс, наживо розмалювавши колони і інсталяцію I Love Kyiv торгово-розважального центру Gulliver. Захід відбувся в рамках спільної колаборації ТРЦ і мисткині, мета якої нагадати про потрібні сьогодні сенси. 

«Моя творчість – про сенси: актуальні, потрібні, ті, що на часі. І хочеться це транслювати максимальними можливостями. Разом з ТРЦ Gulliver ми створюємо і транслюємо важливі сенси разом: на найбільших екранах Європи та всередині комплексу. Кохай, створюй, надихай, мрій, дій, обіймай, підтримуй. Наповнюй своє життя сенсами – ось наш головний меседж. І ми будемо неймовірно щасливі, якщо ви транслюватиме цей посил в унісон з нами – вашими фото чи відео у соціальних мережах», – розповідає Соня Морозюк. 

Кожен відвідувач мав можливість не лише побачити, як створюється мистецтво у реальному часі, але особисто доєднатися. Всі разом – Соня Морозюк, відвідувачі комплексу і гості перформансу – створили особливу картину, наповнену особливими сенсами, яка прикрасить стіни ТРЦ Gulliver.

«Прямо зараз ТРЦ Gulliver створює сенси в межах комерційної нерухомості. У свою чергу, Соню Морозюк називають художницею сенсів – за сучасне бачення та актуальні меседжі. Таким чином, у нас стався сенсовний «арт-метч». Ми запрошуємо вас наповнити життя коханням, мріями, обіймами, вірою та підтримкою!», – розповідає директорка з маркетингу ТРЦ Gulliver Катерина Жураківська. 

В рамках колаборації Соня Морозюк створила ексклюзивну картину, яка прикрасила фасадні екрани ТРЦ та в стилістиці якої оформлені вітрина комплексу, що виходить на вул. Еспланадну, вхідні роторні двері, колони та панорамні ліфти. 

А на 2-му поверсі до 13 серпня проходить виставка робіт художниці під назвою «‎Сенси by Соня Морозюк»‎. Вхід на виставку вільний. 

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року у Києві SHE Congress від WoMo об’єднає понад 2000 учасниць та більш ніж 25 спікерок для обміну сценаріями жіночої реалізації. Лідерки бізнесу, ІТ, культури та інших напрямів поділяться досвідом подолання викликів війни, ефективної організації робочих процесів та стратегіями управління.

Забронюйте Вашу участь вже сьогодні!

Саундтреком кампанії стала композиція співачки TAYANNA «Хлопче». Творчим партнером проєкту виступає магазин канцелярських товарів Akvarel.