Багатофункціональний комплекс Gulliver у співпраці з міжнародною компанією Meet Future анонсує другий міжнародний UART MEDIA FEST, який відбудеться 5 жовтня у центрі Києва. Твори талановитих дизайнерів з усього світу покажуть на найбільших фасадних екранах Європи.
З 5 серпня відкривається реєстрація на участь українських та міжнародних митців в UART MEDIA FEST. Дедлайн подання заявок — 5 вересня. Фінал з показом робіт учасників на медіаекранах БФК Gulliver відбудеться 5 жовтня.
Участь у фестивалі проходить на конкурсній основі у двох напрямах. Зокрема, tech-heavy media-art — контент від топових production-груп і студій, а також digital & cryptoart — роботи від представників цифрової та криптоталановитої молоді, переважно окремі митці.
Щоб взяти участь у конкурсі:
- детально ознайомтесь з умовами участі,
- заповніть заявку на участь на сайті,
- ознайомтесь з технічними характеристиками найбільшого екрана в Європі,
- підготуйте конкурсну роботу та надайте організаторам до 5 вересня 2024 року.
Переможці, яких визначать імениті представники індустрії, отримають гранти на подальший розвиток своїх проєктів. Два переможці конкурсу UART MEDIA FEST отримають винагороду у розмірі $3000 у номінації за найкращу відероботу і $1000 за NFT та можливість співпраці з MEET FUTURE, тобто можливість представляти свої роботи на найбільших медіамайданчиках світу.
Останні новини
- Яскрава осінь з diadia: український бренд презентує новий дроп, що змінює сірі будні
- У Києві покажуть вебсеріал «Кожна смерть зменшує мене» про роботу парамедиків батальйону «Госпітальєри»
- Михайло Павлик – критик марксизму та борець за жіночі права: цікаві факти з життя відомого українця
- Карпати, їжа і покликання кухаря — про що нова книга від CREATIVE PUBLISHING
- Інтригувальна, витончена, але напрочуд ніжна: читаємо уривок із роману «Коббл-Гілл» Новости на главной
Креативні студії чи окремі дизайнери можуть подавати свої вже готові відеороботи або створити контент спеціально до фестивалю. Тема другого UART MEDIA FEST — всесвіт у кожному. Детальніше про участь і умови за посиланням.
«ТРЦ Gulliver завжди прагне бути на передовій культурних і соціальних подій. Ми раді, що змогли організувати такий інноваційний фестиваль, який підтверджує наш статус провідного культурного осередку столиці. Разом з партнерами MEET FUTURE продовжуємо писати креативну історію країни, розповідаючи про наші безмежні можливості», — коментує директорка з маркетингу ТРЦ Катерина Жураківська.
Організаційним та виконавчим партнером UART MEDIA FEST стала міжнародна компанія MEET FUTURE, експерт та трендсетер в інноваційних технологіях та заходах.
Фестиваль стане частиною великого святкування Дня народження ТРЦ Gulliver, якому у жовтні виповнюється 11 років.
UART MEDIA FEST вперше в історії України здобув перемогу в 14-му випуску Eventex Awards 2024, найпрестижнішої світової нагороди у сфері подій та маркетингу вражень.
Нагадаємо, фестиваль став першою подією такого масштабу в Україні, що відбулася у жовтні 2023 року з нагоди 10-річчя торговельно-розважального центру Gulliver. Фестиваль об’єднав інноваційні відеороботи учасників з усього світу, які демонструвалися на найбільших екранах Європи, розташованих на фасаді Gulliver. Цей захід став відправною точкою для нового формату культурних подій у країні, поєднуючи традиційне сучасне мистецтво та цифрові інструменти майбутнього.
Фестиваль привернув увагу як національної, так і міжнародної аудиторії, зібравши 22 художників з різних куточків світу. Роботи учасників побачили понад 1000 людей протягом офлайн-заходу та більш ніж 4000 глядачів онлайн-трансляції. Учасники змагалися у двох головних категоріях: технологічно складний медіаарт та цифрове мистецтво, зокрема роботи у форматі NFT. Усі роботи вирізнялися унікальним стилем та концепцією, проте були об’єднані спільною темою «Світло у кожному».