WoMo-знахідка: Історія про любов з першого погляду до шкіри та планети

19.09.2024
Анастасія Ніколаєнко

Анастасія Ніколаєнко, головна редакторка WoMo

Нещодавно я відкрила для себе новий український бренд RE[SENS] і не можу не поділитися цією історією. Адже він не просто про косметику — а про справжнє кохання з першого погляду. Зрозуміла, що саме такі засоби хочу бачити у своїй сумочці, бо за їх створенням стоїть справжня любов, яка заслуговує на увагу. І любов ця — до нашої планети, до нашого тіла, до турботи про себе і навколишнє середовище.

Сьогодні ми всі шукаємо сенс у подіях, речах, а головне — у продуктах, якими користуємося щодня. Нам вже замало, щоб вони лише «працювали» — важливо, щоб ці засоби мали глибший зміст і турбувалися про довкілля. Бренд якраз і пропонує більше, ніж просто косметику. Це про турботу, інновації та любов до природи. І я ним дійсно вражена.

Чутливість як суперсила

Чутливість шкіри стала однією з найпоширеніших проблем сучасності. Стрес, швидкий ритм життя, екологічні виклики — все це робить шкіру вразливою, і важливо знайти рішення, яке відповідатиме її потребам. Для мене чутливість шкіри — це не лише про подразники чи висипання, які з’являються після стресових ситуацій або важливих подій. Це про здатність відчувати світ навколо і реагувати на нього.

І тут бренд знайшов свій шлях. Продукція створена спеціально для чутливої шкіри, адже як зазначають співтвориці, чутливість — це не слабкість, а суперсила. Вона допомагає нам краще розуміти себе. Бренд розроблений трьома талановитими українками — Юлією Гагаріною, Юлією Поляковою та Ольгою Гужик. Ці жінки поєднали науку, інновації та українське коріння, створивши справжню сенсацію у світі косметики.

Унікальне пакування: естетика та екологічна відповідальність

Коли я вперше взяла косметику бренду до рук, не могла не звернути увагу на пакування. Це не той випадок, коли хочеться просто відкрити баночку і викинути її. Кожен елемент пакування — це витвір мистецтва і, водночас, приклад того, як косметика може бути екологічною. Дерев’яні кришечки, коробочки з міцелію та папір з опалого листя — усе це стріляє у самісеньке серденько і водночас легко розкладається в природі.

Міцелій — це новаторський матеріал, отриманий із грибів, який повністю біорозкладається і може приймати будь-які форми для пакування. А дерев’яні кришки виготовляються у Житомирській області, з особливою турботою про навколишнє середовище. Тож відчуваєш справжню радість, коли тримаєш у руках такий продукт. Але авторки бренду кажуть, що виготовлення таких кришечок — справжній виклик. І я дійсно вдячна за їх сміливість, що  попри все — вони роблять такі елементи.

Окрема насолода — це квітучий папір. Він виготовлений із відходів паперу, до складу якого додають насіння рослин. Ти не просто викидаєш коробку — ти садиш її, і вона проростає. Це також про любов, бо просто упаковка стає справжнім символ гармонії з природою.

Мета бренду, як зазначають дівчата: створювати ефективні продукти в інноваційній упаковці, яка не додає до забруднення пластиком і не шкодить землі чи водним ресурсам. Тож за 10 років вони планують стати компанією з нульовими викидами, мінімізувавши вуглецевий слід на кожному етапі виробництва.

Аромат, що заспокоює

Особливо хочеться звернути увагу на аромат продукції. Коли відкриваєш баночку чи тюбик, відчуваєш не просто запах косметики. Це аромат природи, гармонії та любові до світу. Для мене це як справжній антистрес після насиченого дня. У вас можуть бути інші асоціації, але для мене саме такий аромат повертає до стану спокою і нагадує про дитинство.

Нейрокосметика: вплив на мозок через шкіру

Бренд використовує принципи нейрокосметики — це коли через сенсорні нейрони шкіри ми впливаємо на роботу мозку. Це революційний підхід, який дозволяє злагоджено працювати усім системам організму. Продукти RE[SENS] включають сучасні технології виділення клітинних пептидів та метаболітів зі стовбурових клітин рослин, які разом із пробіотиками та пребіотиками позитивно впливають на емоційний стан та здоров’я шкіри. Це інновація, яка дозволяє піклуватися про шкіру на фізіологічному рівні.

Більше, ніж косметика

Історії, які стоять за брендами, зараз важливіші, ніж будь-коли. Саме тому я звернула увагу на драйв дівчат, які стоять за RE[SENS]. Адже це не просто про догляд, це про свідомий вибір і турботу про навколишнє середовище. Ідея поєднання науки, інновацій та українського коріння — це більше, ніж просто бізнес. Це про любов до природи, нашої культури і нашої планети.

Античні символи, закладені в бренд, зокрема, коловорот, взятий з трипільської культури, символізують циклічність життя, гармонію та єднання з природою. Це символ, який проходить через усі продукти бренду, нагадуючи нам про зв’язок із минулим, майбутнім та навколишнім світом.