1 липня об 11:00 маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина в рамках проєкту MMR Edu проведе лекцію на тему, як бренду залишатись в етері під час війни: досвід MEGOGO.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaВалерія говоритиме про особливості комунікації під час війни: про що кричати, а де помовчати, про проєкти, що допомагають суспільству, та партнерства: чому слід об’єднуватись, і як це впливає на бізнес-результати та як не втрачати аудиторію та запускати нові продукти в найскладніші часи.
Доступ до лекції за донатом. Реєстрація за посиланням.
Проєкт MMR Edu творений для тих, хто хоче вчитися, хто шукає відповіді на свої запитання, хто почав стратегічні зміни і не знає, яким шляхом рухатися. Ми залучаємо найкращих фахівців своєї справи, аби вони ділилися своїм досвідом та інсайтами.
Нагадаємо, отримати доступ до попередніх лекцій Оксани Коваль про діджитал під час війни та Олени Дерев’янко про трансформацію системи управління бізнесом у нових реаліях можна тут і тут.
Останні новини
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 1-7 квітня
- Слова допомагають: як дорослі можуть підтримати дітей під час війни?
- Моторошні та захопливі: 6 трилерів від #книголав
- Світовий рекорд і 29 медалей. Вражаючі досягнення українців на етапі Кубка світу з плавання у ластах
- Групи підтримки – що це таке і чому вони корисні? Новости на главной