Міжнародні експерти з менеджменту, створення інноваційних організацій та маркетингу майбутнього, бізнес-консультанти компаній зі списку Fortune 500, автори всесвітньо відомих бізнес-бестселерів зберуться 9 грудня у Києві на одній сцені Global Inspiring Forum’2021 (GIF’2021).
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaКлючова тема GIF’2021 — The Day After Tomorrow. А це означає, що в учасників бізнес-форуму буде можливість зазирнути у бізнесове «післязавтра», щоб переосмислити процеси, набрати необхідну швидкість стратегій та оптимальний стиль лідерства.
Спікери форуму:
- професор економіки та філософії Стокгольмської бізнес-школи, футуролог, гуру зі списку Thinkers 50 К’єлл Нордстрем;
- британський експерт з бізнес-стратегій, стратегічного планування та управління змінами Метт Кребтрі;
- СХ-футурист, професор з маркетингу у Vlerick Business School, міжнародний експерт з маркетингу та клієнтського досвіду у цифровому світі, автор бізнес-бестселерів Стівен Ван Белегем;
- міжнародний експерт зі створення інноваційних організацій, нових організаційних дизайнів, бізнес-консультант з менеджменту Visa, Apple, McDonald’s, EY, Sony, Johnson&Johnson Джеймс Тейлор;
- американський експерт з есенціалізму, концепцію якого застосовують у Apple, Google, Facebook та ін., автор бестселерів «Есенціалізм: Дисциплінована гонитва за меншим» та «Без зусиль. Досягайте важливого легше» Ґреґ Маккеон;
- ексголова ради директорів північноамериканського підрозділу LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton), професор з маркетингу, експерт по естетичному інтелекту Полін Браун.
«Ми зібрали на одній сцені міжнародних експертів задля того, щоб разом помислити над питаннями, відповіді на які цікаві кожному бізнес-лідеру: Як підготуватися до невідомого Післязавтра? Як підготувати до змін бізнес-системи, які тільки-но пристосувались до умов теперішнього часу? Як утримати кермо під час нового BANI-світу (Brittle – крихкий, Anxious – тривожний, Nonlinear – нелінійний, Incomprehensible – незбагненний), — Альона Жупікова, CEO KA Group.