Бренд Rikky Hype запустив кампанію в Instagram, націлену на прийняття себе до Дня закоханих зі слоганом «Закохайся у справжність».
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaПро це повідомляє пресслужба бренду.
«Нам дуже хочеться, щоб цей день став не просто Днем закоханих, а Днем закоханості. Закоханості у себе справжню. Ми запускаємо кампанію, націлену на прийняття себе, і мріємо, щоб кожна з вас побачила себе таким самим поглядом любові, яким ми дивимось на вас, а A$AP Rockу дивиться на Ріанну», — йдеться у дописі.
Слоган проєкту має два сенси: акцентує на природності, а також підкреслює важливість справжнього: почуттів, зовнішнього вигляду, вчинків — речей, на які ми почали дивитись зовсім по-іншому за останній рік.




Бренд на власному прикладі вирішив показати, як поза може вплинути на фото, і хочуть підняти тему сприйняття себе з усіма недоліками, а також назавжди закрити її. На сторінці бренд дякує моделям за сміливість продемонструвати свою справжність, а також усім, хто їх підтримує. Також вони просять користувачів просто зараз проявити любов до себе, і поділитись: що у собі вам подобається та як ви себе сприймаєте.
Останні новини
- Що потрібно знати українцям про ментальне здоров’я: британська професорка проведе лекцію з психології
- Історія військовополоненої: українська медикиня розповіла про пережиті у російському полоні тортури
- У Києві оголосили переможців премії «Київська пектораль»
- У школі в США жінка влаштувала стрілянину: вбиті 9-річні діти
- На Київщині викрили групу сутенерів: фото Новости на главной