“Закохайся у справжність”: бренд Rikky Hype запустив кампанію про прийняття себе

Бренд Rikky Hype запустив кампанію в Instagram, націлену на прийняття себе до Дня закоханих зі слоганом “Закохайся у справжність”.

Про це повідомляє пресслужба бренду.

“Нам дуже хочеться, щоб цей день став не просто Днем закоханих, а Днем закоханості. Закоханості у себе справжню. Ми запускаємо кампанію, націлену на прийняття себе, і мріємо, щоб кожна з вас побачила себе таким самим поглядом любові, яким ми дивимось на вас, а A$AP Rockу дивиться на Ріанну”, – йдеться у дописі.

Слоган проєкту має два сенси: акцентує на природності, а також підкреслює важливість справжнього: почуттів, зовнішнього вигляду, вчинків — речей, на які ми почали дивитись зовсім по-іншому за останній рік.

Бренд на власному прикладі вирішив показати, як поза може вплинути на фото, і хочуть підняти тему сприйняття себе з усіма недоліками, а також назавжди закрити її. На сторінці бренд дякує моделям за сміливість продемонструвати свою справжність, а також усім, хто їх підтримує. Також вони просять користувачів просто зараз проявити любов до себе, і поділитись: що у собі вам подобається та як ви себе сприймаєте.