Бренд Rikky Hype запустив кампанію в Instagram, націлену на прийняття себе до Дня закоханих зі слоганом «Закохайся у справжність».
Про це повідомляє пресслужба бренду.
«Нам дуже хочеться, щоб цей день став не просто Днем закоханих, а Днем закоханості. Закоханості у себе справжню. Ми запускаємо кампанію, націлену на прийняття себе, і мріємо, щоб кожна з вас побачила себе таким самим поглядом любові, яким ми дивимось на вас, а A$AP Rockу дивиться на Ріанну», — йдеться у дописі.
Слоган проєкту має два сенси: акцентує на природності, а також підкреслює важливість справжнього: почуттів, зовнішнього вигляду, вчинків — речей, на які ми почали дивитись зовсім по-іншому за останній рік.
Бренд на власному прикладі вирішив показати, як поза може вплинути на фото, і хочуть підняти тему сприйняття себе з усіма недоліками, а також назавжди закрити її. На сторінці бренд дякує моделям за сміливість продемонструвати свою справжність, а також усім, хто їх підтримує. Також вони просять користувачів просто зараз проявити любов до себе, і поділитись: що у собі вам подобається та як ви себе сприймаєте.
Останні новини
- Open call на участь у благодійній виставці «1000 шедеврів, знятих на смартфон»
- Збільшення кількості інклюзивних відділень, нові стандарти обслуговування та навчальний курс «Інклюзивно привітні»: Ощадбанк прозвітував про перебіг програми «Моя безбар’єрність»
- 10 фільмів, що зачіпають питання ґендеру
- Сексуальне насилля під час конфлікту — ще один вид зброї проти мирного населення, елемент злочину проти людяності
- Хлопці й дівчата у школах будуть на рівних вивчати предмет «Захист України» Новости на главной