Відсутність особистої безпеки та постійний страх бути жертвою домагань у громадському транспорті, на зупинці, йдучи до зупинки або станції, призводить до зменшення жіночої мобільності. Про це стало відомо із дослідження Global Mobility Report, проведеного Всесвітнім банком разом з SuM4All (Sustainable Mobility For All).
Це дослідження являється першим, що оцінило одночасно ефективність, безпеку і доступність транспортного сектору. До цього, наприклад, опитування Reuters показало, що у 16 найбільших містах світу саме жінки із міст Латинської Америки найчастіше потерпали від переслідування. 6 із 10 латиноамериканських жінок потерпіли від сексуальних домагань громадському транспорті. Згідно з дослідженням Reuters, Богота, столиця Колумбії, є найнебезпечним для пересування для жінок містом. У Боготі жінки бояться користуватися транспортом у темний період дня. У Мехіко 64% опитаних жінок сказали, що вони пережили сексуальні домагання у транспорті. В опитуванні 2009 року, що провели у Делі, 95% респонденток засвідчили, що їх мобільність містом була обмежена через страх стати жертвою домагань.
Global Mobility Report показує, що харасмент щодо жінок у транспорті відбувається не лише у країнах, що розвиваються, але й у розвинутих країнах. Так, 53% жінок із розвинутих країн говорять, що відчувають страх, очікуючи на зупинці, коли на вулиці уже темно. Економістка із Світового банку та авторка дослідження Ненсі Вандике стверджує, що серед жінок прослідковується тенденція зменшення користування громадським транспортом. «Жінки знаходяться у групі людей, що визначатимуть майбутнє: або громадський транспорт, або приватні автомобілі», — говорить вона. Наприклад, вагони для жінок уже існують у Японії, Індії, Бразилії, Єгипті, Ірані та Мексиці. Однак пропозиція впровадження такої ініціативи у Великобританії була розкритикована, так як, на думку опонентів, вона не вирішує головну проблему.
У Вашингтоні проблема харасменту визнається владою, тому жертви можуть повідомити про злочини онлайн, по телефону або ж відповідному співробітнику. На думку Ненсі Вандике, однією з ключових причин є той факт, що дуже невелика кількість жінок залучена до транспортної сфери. Тому-то й маршрути і освітлення часто не враховуються для створення безпечних умов.
Більше 1,3 млн людей щороку гинуть на дорогах, а викиди вуглецю до 2040 року зростуть на 40%. Виходячи з такої невтішної статистики, оптимізація громадського транспорту має велике значення. Тому автори дослідження закликають уряди й приватний сектор залучитися для створення безпечної транспортної мережі.
Останні новини
- Альона Тимошенко: “Мій принцип – щодня робити добру справу і придумувати нову ідею”
- 6 фільмів з надихаючою атмосферою осені, які варто подивитись
- 6 корейських дорам, які вийдуть у жовтні 2024 року
- «ДНК. Свої» у пошуках правди: 15 мільйонів проти позашлюбної дитини
- 7 книжок про життя відомих людей Новости на главной
Джерело: huffingtonpost