Ви колись помічали, як деякі люди встигають так багато за короткий час? Звісно, навіть найуспішніші люди мають таку ж кількість годин у добі, як і всі інші, але все залежить від того, як вони їх використовують. Тому варто звернути увагу на тайм-менеджмент (керування часом).
Просто змінивши свій підхід до управління часом і продуктивності, ви можете зробити більше за тиждень, ніж більшість людей за місяць. Щоб дізнатися, як це зробити, ознайомтеся зі списком порад щодо продуктивності, які змінять ваше життя.
Читайте також: 13 ознак того, що у вас сильна психіка
Спосіб №1
Звільнитися від мотлоху — все, що є у вашій голові, ви маєте вивантажити на фізичний носій, тобто у блокнот, щоденник, нотатки у телефоні. Таким чином ваша психіка позбавиться стресу, адже зараз вона змушена все пам’ятати. Цей метод називається Getting Things Done (GTD).
Спосіб №2
Сортування вивантаженого з голови за категоріями «Терміново, не терміново, важливо, не важливо» те, що терміново і важливо — зробити негайно. Те, що важливо, але не терміново — проставити терміни. Те, що терміново, не так важливо — намагатися делегувати. А те, що і не терміново і не важливо — видалити та забути.
Спосіб №3
Виконувати відсортовані завдання найефективніше, фокусуючись по 25 хвилин і відпочиваючи по 10 хвилин між підходами. Це старовинний, але перевірений роками метод, що використовується навіть у великих компаніях — метод pomodoro.
Спосіб №4
Заплануйте увечері наступного дня ті завдання, які вас запалюватимуть, щоб ви не катували себе зусиллями. Але якщо завдання не дають вам енергію, задумайтеся, чи на правильному ви шляху.
Додаток:
Керування часом, тайм-менеджмент, — сукупність методик оптимальної організації часу для виконання поточних завдань, проєктів та календарних подій. Типовими підходами у керуванні часом є визначення пріоритетів, розбиття великих завдань та проєктів на окремі дії та делегування іншим людям.
Читайте також: