Сьогодні Україна вдруге відзначає Міжнародний день захисту дітей в умовах воєнного стану і постійної загрози ракетного обстрілу. До цього дня два українських бренди презентували благодійні ініціативи на підтримку маленьких українців.
Благодійні ініціативи від брендів:
Бренд MATCH Denim випустив благодійну іграшку у вигляді зайчика з деніму.
«Наша команда створила його, щоб підтримати дітей, які через російську війну втратили батьків, а він натомість завжди підтримуватиме вас. Поруч на дивані чи в укритті — де б ви не були», — зазначає бренд.
Читайте також: В Україні відкрили Центр захисту прав дитини
Останні новини
- Щасливі діти: 7 правил виховання від Віктора Круглова, видавця дитячих книг
- Україна на Євробаченні-2024: де дивитися і як голосувати
- Даша Квіткова та Назар Задніпровський у дубляжі сімейної пригоди «Уявні друзі»
- На київському фестивалі AdoptMe Days кожен зможе знайти пухнастого друга
- В Україні вперше відбудеться конкурс вертикальних відео Новости на главной
Усі виручені гроші команда перекаже благодійному фонду «Діти Героїв», який надає довгострокову допомогу дітям, що втратили одного чи обох батьків внаслідок російської війни в Україні. На сьогодні організація опікується понад 4,5 тис. підопічних.
Читайте також: У Львові стартувала благодійна виставка дитячих фото
Ювелірний бренд Cote&Jeunot підготував колекцію срібних підвісів «Сімʼя», що символізує важливість та цінність родинних звʼязків.
«Сьогодні, до Міжнародного дня дітей, ми запускаємо благодійну ініціативу. Давайте разом здійснимо добру справу і допоможемо дітям, позбавлених родинного затишку та підтримки батьків», — повідомив бренд.
Колекція містить 12 підвісів ручної роботи, де кожен представляє собою фігурку окремого члена родини. Їх можна носити і в якості окремого елемента на ланцюжку чи браслеті, так і в поєднанні з іншими підвісами, створюючи унікальну комбінацію, що відображає вашу сімʼю.
Читайте також: Український бренд випустив благодійну колекцію футболок з історією українських дітей: фото
Всі кошти, отримані з продажів колекції протягом 1-3 червня бренд направить на допомогу Львівському притулку для дітей «Левандівка».