Документальна стрічка «20 днів у Маріуполі» за перший вікенд прокату зібрала понад 500 тисяч гривень, що зробило її найкасовішим документальним фільмом українського прокату.
Про це повідомила компанія «Артхаус Трафік».
Зазначається, що фільм «20 днів у Маріуполі» Мстислава Чернова потрапив в український прокат 31 серпня, проте за перший вікенд зібрав рекордну для українського прокату суму.
Читайте також: Парамедикиня Тайра стала героїнею документального серіалу на Netflix: трейлер
У фільмі розповідається про початок повномасштабної війни в Маріуполі. Він показує 20 днів війни, зокрема бомбардування житлових будинків та пологового будинку, життя людей в блокадному місті, обстріли.
Останні новини
- Сальвадор Далі: життя ексцентричного генія
- День матері 2024: вітаємо своїх мамусь гарними листівками, віршами та своїми словами
- Ініціатива «Марш Жінок» запускає гарячу лінію психологічної підтримки для військовослужбовиць
- Випадкова тінь: бренд FREEki та фотографиня Ірина Тітенко випустили лімітований дроп футболок із київським каштаном
- «Операторська справа» для жінок. У Києві стартує спецкурс для операторок Новости на главной
Читайте також: Українська режисерка Аліса Коваленко знімає фільм про насилля над жінками під час війни: подробиці
«20 днів у Маріуполі» – режисерський дебют воєнного кореспондента Мстислава Чернова. До створення картини долучилися фотограф Євген Малолєтка та продюсерка й журналістка Василіса Степаненко. Вони стали останніми журналістами, які висвітлювали початок знищення росією Маріуполя – за це усі троє отримали Пулітцерівську премію.