На Тижні моди у Лос-Анджелесі особливою подією став показ українського дизайнера Андре Тана. Нова колекція sustainable fashion бренда RDNT вперше була представлена у Парижі, а у США глядачі побачили адаптований варіант.
Важливим елементом показу за словами дизайнера стало «нагадування американцям про війну в Україні». Команда Андре Тана підготувала спеціальний мініфільм про Україну, який показали гостям перед початком шоу.

«Я зрозумів, що все роблю правильно, коли їхав у Лос-Анджелесі в таксі, і випадково зав’язалась розмова з водієм. Таксист розповів мені багато цікавих речей, наприклад, про те, що у США багато хто думає, що війна в Україні вже закінчилася, адже по телебаченню її зовсім перестали показувати. І це при тому, що зараз війна перебуває у запеклій фазі, коли за кожен метр точаться бої та гинуть наші бійці. Я кілька разів хотів скасувати показ: були певні складнощі, але потім зрозумів, що цей Тиждень моди — гарна можливість нагадати світові про те, що війна триває і Україна потребує підтримки світової спільноти», — розповів Андре Тан.

Основу колекції становили ультрафункціональні, мінімалістичні та стильні речі, які репрезентують настрій та самовираження сучасної молоді. Дизайнери використовували екоматеріали — органічну бавовну та перероблений поліестер.

У показі Андре Тана брали участь переважно українські моделі, для яких організували спеціальний кастинг.
«Я вкотре переконався, що саме українські моделі — найкращі у світі!» — зазначив дизайнер.
Читайте також: Мода під час війни: як українські бренди перебудували свою роботу
Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram