17 червня у парку Орлятко відбувся сімейний фестиваль “МАМАЗЛІТ НЕЗЛАМНОСТІ”, де Аптека Доброго Дня стала титульним партнером заходу. Мережа представила велику зону розваг Доброго Дня Land Park, де діти змогли відволіктись від буремного сьогодення та пограти на надувних гірках, пострибати на банджи-джампінгу та скуштувати солодкої вати.
А серед батьків мережа аптек розіграла корисні подарунки. А ще, кожен міг протестувати ексклюзивну косметику брендів Babaria, Corine de Farme, Beter та Lactovit.
Читайте також: У ЄС вилучили 240 дітей із родин українських біженців: деталі
Також, в рамках благодійної ініціативи Аптека Доброго Дня та ГО “Землячки” на Мамазліт Киця Захисниця зібрала близько 9 тис грн на літню форму для жінок на передову. Серед представленого асортименту продукції на заході були і бренди Beter та Lactovit, тому від кожної проданої одиниці ще 3 грн будуть перераховані на збір.
Читайте також: На окупованих територіях росіяни експлуатують українських дітей
Останні новини
- «Щоденник нареченої Христа». Документальна стрічка Марти Смеречинської вийшла в онлайн-кінотеатрі
- У Києві з’явився рекордний мурал із зображенням Валерія Залужного
- Де купити паску чи панетоне на Великдень-2024: ТОП-17 місць та ціни
- Іспанія — Мальта — Болгарія: Анастасія Позичайло про побудову кар’єри в Україні з-за кордону та виклики, які довелось подолати
- Виставка про ненасильницький опір “Небачена сила” відкриється в Українському домі Новости на главной
“Ми хочемо, щоб дитинство та дитячі розваги мали місце бути, навіть у такий нелегкий час. Саме тому минулої суботи ми з командою доклали максимум зусиль, щоб наш “Доброго Дня Land Park” став місцем усміхнених та щасливих дітей.” ‒ директор з маркетингу “Аптека Доброго Дня, Ігор Алгінін.
Читайте також: Виїзд за кордон неповнолітніх дітей: з’явилися нові правила
Всього “МАМАЗЛІТ НЕЗЛАМНОСТІ” відвідало близько 5 тис учасників.