Бізнес під час війни: українка заснувала бренд жіночого одягу Overthinking

Анна Сальнікова створила та запустила український slow fashion бренд жіночого одягу Overthinking.

Піклуючись про сталий розвиток української моди, Overthinking використовує стокові дизайнерські тканини, на основі яких розробляються моделі, тому всі колекції бренду — унікальні та відшиваються тільки по pre order в обмежених кількостях  та за індивідуальними мірками кожного.

Читайте також: Український бренд RITO та авіакомпанія SkyUp Airlines створили спільну колекцію одягу: фото

Засновниця та креативна директорка бренду — Анна Сальнікова — під час створення першого дропу поєднала свою любов до унікальних речей та яскравих тканин. 

«Все життя я любила наряжатись і змінювати одяг по три рази на день. Я народилась і виросла в Сєвєродонецьку — невеликому місті на сході України, де ми не мали доступу до  популярного масмаркету, але в мене був доступ до секонду та своєї уяви. Саме так роками я вчилася стилізувати.  Ці часи позаду, а зараз ми використовуємо найрізноманітніші тканини для наших колекцій, піклуючись про навколишнє середовище та індивідуальність клієнтів. Я створила Overthinking саме для тих, хто не соромиться бути OVERdressed»,– Анна Сальнікова, засновниця та креативна директорка бренду Overthinking.

Читайте також: Бренд Ruslan Baginskiy випустив нову колекцію «законсервованих» шапок: фото

Не бути basic — дозволяти собі бути занадто яскравою, красивою,  виразною попри все — головна місія молодого бренду. 

Читайте також: W8LESS презентує екслюзивну вʼязану колекцію з переробленого деніму

Перша колекція бренду Overthinking — це переважно міні-спідниці та міні-сукні, виготовлені з яскравих глянцевих тканин. Також бренд працює з актуальними матеріалами з пайетками та полотнами, вишитими бісером. Такі поєднання привертають увагу і слугують акцентом в кожному образі.

«Там, де я виросла, глему не було, тому мені треба було його придумати»,– жартує Анна.