Ukrainian Women Entrepreneurs Hub представив результати дослідження про жіноче підприємництво в Україні в умовах повномасштабної війни, підготовлене Центром «Розвиток КСВ».
За результатами дослідження, 58% опитаних підприємниць бажають створити власний бізнес, але ще не мають чітко прорахованої бізнес-ідеї або їхня ідея перебуває на стадії концепції.
Читайте також: Як виживає та розвивається український бізнес під час війни — дослідження
Натомість 30% уже мають бізнес, що функціонує, або перебувають на стадії його запуску.
Наразі 89% підприємниць уже впроваджують бізнес-ідеї або розвивають власний бізнес.
Останні новини
- Хто такі завліти в театрі? Чим вони займаються в українському театрі та як потрапити в професію? Розповідає Марина Бортник-Гулевата.
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 29 квітня-5 травня
- Як прикрасити дім до Великодня: найкращі ідеї святкового декору своїми руками
- Slow Food: Філософія смаку та усвідомленого споживання
- Жінки, які змінюють світ: три надихаючі екоактивістки Новости на главной
Читайте також: Кожен другий малий бізнес в Україні відкривають жінки, — дослідження
Головні причини для тих, хто ще не розпочав діяльність, – недостатність знань, негативний попередній досвід і вагання через ситуацію в країні або перебування за кордоном.
Читайте також: Як повномасштабна війна вплинула на фрилансерів — дослідження
90% підприємниць зазначили, що війна в Україні вплинула на їхній бізнес. Зокрема, 14,6% зазнали негативних наслідків, а 18,8% наголосили, що війна спонукала започаткувати бізнес.