Засновниця онлайн-ритейлера Nasty Gal Софія Аморусо планує запустити нову соціальну мережу для підприємниць. Стартап отримав назву Girlboss Professional Network, повідомляє Techcrunch.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.ua«Соцмережі для бізнесу, які є сьогодні, — це минуле сторіччя. Резюме застаріли як спосіб репрезентації себе. Girlboss стане місцем, де учасниці зможуть виразити себе повністю і розповісти про те, хто вони є», — прокоментувала Аморусо.
Під час реєстрації користувачкам буде запропоновано продовжити фрази: «Я добре вмію …», «Я хочу навчитися …» і «Я хочу познайомитися з …». Однак принцип роботи платформи не відрізнятиметься від будь-якої іншої соцмережі. Сайт складатиметься з таких розділів, як «Стрічка», «Особисті повідомлення» і «Групові чати».
Джерело: Techcrunch
Останні новини
- Найхолодніші місця на Землі
- WoMo-каталог прикрас: нові колекції ювелірних виробів від українських брендів
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 22-28 квітня
- Фільм «Западня» скоро вийде в український прокат: дата прем’єри, трейлер, сюжет
- На Міжнародному форумі PRNext’24 оголосили переможців Національного рейтингу «Репутаційні АКТИВісти» Новости на главной