«Колискові з українською душею» заспівали MamaRika, KOLA та Катерина Гирман

Новим проєктом бренд дитячого харчування «Малютка» відроджує давні традиції

01.03.2024

Дитячі колискові – важлива частина будь-якої культури. Аби зберегти для майбутніх поколінь культурні надбання українського народу бренд дитячого харчування «Малютка» створив проєкт «Колискові з українською душею».

Представники компанії у співпраці з фольклорними науковцями відшукали в різних архівах і збірках 10 старовинних народних співанок. А потім працювали над піснями, щоб зробити їх більш зрозумілими. Крім того, команда бренду запросила до співпраці дитячих психологів, логопедів і лікарів, щоб додатково дослідити питання впливу колискових на дітей.

колискові

Фото: Бренд «Малютка»

«Колискові позитивно впливають на нервову, серцево-судинну, дихальну систему та когнітивний розвиток дитини, а також сприяють виробленню гормону щастя», — зазначає сімейна лікарка Антоніна Малаєва.

Читайте також: Розвивальний застосунок Keiki World відкрив безоплатний доступ для дітей в Україні

Консультанткою проєкту стала співачка з Чернігова Віра Ібрямова-Сиворакша, викладачка народного співу та засновниця «Співочої майстерні».

До альбому увійшли пісні «Спи, дитинко, в колисочці й велика рости», «Ой люлі-люлі, налетіли гулі», «Пішла киця по водицю» та інші. До виконання запросили співачок MamaRika, KOLA та Катерину Гирман.

Читайте також: Виключно українською: 8 YouTube-каналів для розвитку дітей

Пісні вже доступні на платформах: Spotify, YouTube, YouTubeMusic, AppleMusic.

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram