Творці фільму-помсти «Конотопська Відьма» та бренд одягу «Авіація Галичини» випустили бунтарську колекцію.
Український бренд одягу «Авіація Галичини» створив унікальну колекцію одягу в колаборації з творцями фільму-помсти «Конотопська відьма», який виходить на великі екрани вже 22 серпня. Фільм натхнений давньоукраїнськими легендами та міфами, а також неосяжною силою українських жінок.
Читайте також: Фільм «Конотопська відьма» скоро вийде в український прокат: дата прем’єри, трейлер, сюжет
«Авіація Галичини» створила три унікальні продукти для колекції «Конотопська відьма»: оверсайз-футболку для чоловіків та жінок, жіночу футболку та особливу спідницю, що переосмислює традиційний український стиль. У дизайні одягу використані ключові символи фільму: давні руни та потужний символ “Відьмин оберіг “Шолом жаху”, що був створений спеціально для фільму та проявляється на тілі відьми.
«Конотопська відьма» стала однією з ключових героїнь нашої бунтарської серії, бо це про ту силу, яка є десь глибоко всередині кожної українки. Ми розробили три продукти для фільму: чоловічу та жіночу футболки і спідницю з елементами традиційної української плахти», — Христина Назарук, співзасновниця та СЕО «Авіація Галичини».
Колаборація фільму «Конотопська Відьма» від FILM.UA та бренду «Авіація Галичини» реалізована ліцензійною агенцією Nerd, що є ексклюзивним агентом бренду «Конотопська Відьма».
«Ми дійсно щасливі бути посередниками між культурними та бізнес проєктами. Ліцензійний бізнес – це не лише про комерцію, але й про створення культурних містків між кіноіндустрією та різними сферами життя. Такі колаборації, як із брендом «Авіація Галичини», дозволяють не тільки популяризувати фільм, але й донести його ідеї до людей через одяг, предмети щоденного вжитку та інші продукти. Це надає можливість глядачам відчути себе частиною історії, яка живе не лише на екрані, але й у повсякденному житті. Саме це робить ліцензійні проєкти важливими й такими, що залишають культурний слід», — Тетяна Рубан, директорка ліцензійної агенції Nerd.
Колекція одягу “Конотопська Відьма” вже на сайті бренду “Авіація Галичини”.
Довідка:
«Авіація Галичини» – це український бренд одягу, створений у 2015 році та натхненний новою українською армією. Тоді армія стала новим символом нашої свободи, а тепер це новий символ свободи для усього світу. З самого початку свого заснування бренд створював одяг про українську авіацію, як частину цієї армії, але з розвитком та трансформацією суспільства виникала потреба у розширенні цих сенсів. У бренду почали з'являтися колекції про видатних постатей української історії, колаборації з діячами сучасної культури, благодійні проєкти та окремий напрям – бунтарська жіноча серія, в якій переплелися українська міфологія, Пластове коріння та образ сучасної войовничої жінки.
“Конотопська Відьма” – фільм-помста від медіагрупи FILM.UA, в якому біль перетворюється на праведну лють української відьми, що захищає свою землю від окупантів. Образ української відьми та легенди про надзвичайні здібності та сміливість жінок Конотопа надихнули творців на створення стрічки, що захоплює і тримає увагу.
Nerd agency – ліцензійна агенція в складі FILM.UA Group, що надає права на використання брендів фільмів, мультфільмів, серіалів тощо для використання в тематичних колекціях товарів, рекламі, оформленні простору. В управлінні агенції Nerd права на бренди «Конотопська відьма», «Мавка. Лісова пісня», «Довбуш», «Між нами» та інші проєкти українських кіностудій, а також агенція ексклюзивно представляє в Україні міжнародні бренди «Робокар ПОЛІ», «Хоробрі Зайці», Gorjuss, Tara Duncan тощо.
Читайте також: