Легкість та функціональність у весняній колекції українського бренду BUDDU: фото

04.03.2024

Український бренд streatwear оверсайз одягу BUDDU презентує весняний дроп. Команда бренду зосередилася в цьому сезоні на речах, що порадують комфортом, затишним виглядом та також подарують тепло, у разі якщо весняна погода буде примхливою.

До колекції увійшли оновлені картаті оверсайз сорочки у трьох кольорах — блакитному, сірому та бордовому. Спортивні штани палаццо на резинці з подвійним поясом, який відщіпається за бажанням, та худі на блискавці, аби почуватися максимально зручно та стильно у будь-яких обставинах. Костюми доступні у трьох кольорах сірому, хакі та рожевому. BUDDU використали для них надзвичайно приємну та м’яку до тіла тканину з високим вмістом бавовни та ефектом велюрового напилення.

Читайте також: Весна-літо 2024: нові колекції від українських брендів

Абсолютною новинкою у весняній колекції стали пухові жилети — подовжені та вкорочені. Робота над жилетами велася з особливою увагою до якості. Їх виготовили у молочному та трендовому червоному кольорах, а для утеплення використали білий гусячий пух.

«Легкість, комфорт та функціональність — ось основні характеристики цих жилетів та і всієї весняної колекції. Ми створюємо речі, памʼятаючи про зручність кожної деталі для наших клієнтів», — коментує колекцію засновниця бренду Олена Бусель.

Читайте також: Український бренд Vladiyan Royal презентував сукню із живих квітів: фото

Про бренд:

BUDDU — український бренд streatwear оверсайз одягу заснований у 2018 році у Львові. Перша колекція бренду почалася з оверсайз худі, що і стало основою ДНК бренду. Сьогодні BUDDU прагнуть створити нову історію оверсайз одягу без стереотипів та поєднувати у своїх колекціях різні стилі. Мета бренду, щоб кожен клієнт відчував комфорт в речах BUDDU незалежно від віку, зросту чи статі.