Весна-літо 2024: нові колекції від українських брендів

29 Лютого 2024

Українська мода 2024 року не перестає дивувати та захоплювати погляд! Приклад неординарності та стильності показали українські бренди, презентувавши нові колекції та дропи на весну та літо 2024 року.

Українська мода — ковток свіжого повітря! 

Озирнувшись навколо, ми з подивом виявили, скільки є цікавих, якісних, приголомшливих торговельних марок жіночого одягу та взуття з позначкою “Made in Ukraine” на бирці. І це не може не радувати.

Красиві моделі, якісні тканини, фурнітура та стильні фотосесії — все це є в нашій добірці нових колекцій на весну-літо 2024 року від українських брендів.

Читайте також: Модна весна 2024: український бренд «Шипелик» випустив символічний дроп

Made in Ukraine: найкращі весняно-літні колекції від українських брендів

BAGLLET

BAGLLET представили весняно-літню колекцію, до якої увійшли чотири нові моделі сумок. В основі кожної новинки, як завжди, мінімалістичні форми та нові лаконічні формотворчі дизайн-елементи.

«Ми як бренд щоразу із захопленням вирушаємо у чергову “експедицію”, віднаходимо для себе нові грані у вже знайомих вам аксесуарах, або ж розробляємо нові ідеї, підкреслюємо нові сенси. Тож зараз готові представити вам нову весняно-літню колекцію в яку увійшли чотири нові моделі — BG133, BG134, BG136, BG13», — ділиться бренд у новому релізі.

Читайте також: «Вишита історія»: український бренд Foberini презентував нову колекцію

Fashionista

Бренд Fashionista презентує нову колекцію Pre-Spring’24, яка є маніфестом вічній класиці з влучними лаконічними акцентами. Дизайнери створили речі, які вписуються в повсякденне життя та відтворюють настрій кожної жінки. Колірна гама складається з класичних відтінків: чорний, світлий беж, сірий, молочний, темно-синій. Усі елементи колекції легко поєднуються між собою та інтегруються в базову капсулу.

Читайте також: Український бренд CHERNIKOVA випустив одяг з орнаментами зі старовинних вишивок: фото

The Lace

У своїй весняній колекції бренд зосереджується на експериментах із текстурами й формами. Кожною річчю лінійки The Lace хотів донести історію оновлення та трансформації, що приносить весна після довгого зимового періоду. Через розмаїття тканин і гру з силуетами виражається повага до жіночого тіла. Усі позиції нової колекції виконані у стриманій колірній палітрі: від брючних костюмів з укороченими піджаками та романтичних блуз до картатих сорочок і сатинових суконь-комбінацій. Яскравості всьому додають червоні комплекти з максіспідниці та джемперу.

Читайте також: Український бренд Kachorovska презентував весняну колекцію взуття 2024: фото

More One x Notica

Нещодавно була анонсована колекція-колаборація брендів More One x Notica, присвячена принцесі Діані. Це універсальний одяг на весну або для прохолодних літніх вечорів.

Читайте також: Кохання з першого погляду: український бренд Vladiyan Royal презентував нову колекцію весільних суконь

HVÓYA

Ця кінематографічна зйомка відкриває нову сторінку в модній історії HVÓYA. В асортименті українського бренда з’явилась колекція унісекс взуття Twain.

Читайте також: Мода весна-літо 2024: український бренд DARJA DONEZZ випустив нову колекцію

Twain — це лінійка, що демонструє не гендерну приналежність, а власні стильові вподобання кожного. До колекції увійшли 2 пари чоботів, які представлені у розмірній сітці від 35 до 44 розмірів:

  • мінімалістична модель Date,
  • Чоботи зі шнурівкою Grandpa.

Читайте також: Нова колекція вишиванок львівського бренду Motyv присвячена Лесі Українці

BEOMDSGN

Український бренд презентував весняний дроп для повсякденного життя. В мініколекції представлений великий вибір спортивних костюмів, футболки, лонги, бомбери тощо.

Читайте також: Бренд CDD Jewelry випустив колекцію прикрас, натхнену діаграмою українського вченого Георгія Вороного: фото

 

VIKTORANISIMOV

Український бренд VIKTORANISIMOV представив нову колекцію на Copenhagen Fashion Week. У своїй новій колекції Віктор Анісімов продовжує досліджувати безмежні можливості уніформи. Цього сезону дизайнер звертається до елементів японського костюма, вибудовуючи образ воїна.

Читайте також: Etnodim та Музей Івана Гончара презентували колекцію вишитого одягу: фото

Колекція FW24 складаються з трьох-п’яти стилів. Багатофункціональні плащі, куртки-пуховики з безліччю кнопок для інтерактивності, утеплені шорти та брюки, двосторонні куртки, плащі-ковдри та зимові аксесуари формують міську уніформу сучасності. Колірна гама колекції підтримує ідею урбаністичного камуфляжу і представлена графітно-сірим, хакі, чорним та камуфляжним принтом. Яскраво-червоний є сигнальним кольором — нагадуванням про загрозу ззовні.

LITKOVSKA

Український бренд LITKOVSKA презентує кампейн своєї колекції «REBIRTH». Колекція, створена дизайнеркою Лілією Літковською, й несе послання про стійкість та витривалість — риси українських жінок, що в останні роки стали вирішальними для майбутнього країни. Центральним поетичним акцентом колекції є образ пшеничних зерен, огорнутих у лід — потужного символу збереженого життя та повернення до витоків.

Читайте також: Love Season! Бренд Cultnaked випустив колекцію латексного одягу з обʼємними серцями: фото

Gepur

Нова кінематографічна колекція «Jockey» українського бренду Gepur інспірована дозвіллям британських аристократів, кінним спортом, природою та стилем принцеси Діани. В капсулу увійшли корсети, тренчі та жакети з коричневої шкіри, романтичні сукні-кроше, а також брючні костюми, галстуки та трендові костюмні жилетки.

Читайте також: Український бренд W8LESS присвятив нову колекцію одягу коханню: фото

Rikky Hype

Бренд одягу та фонд «Повернись живим» створили спеціальну благодійну колекцію футболок, символами якої стали номери 56-ї та 92-ї бригад ЗСУ. До дропу увійшли чотири моделі жіночих та чоловічих футболок з зображенням позначок бригад у білому, графітовому та чорному кольорах у широкій розмірній сітці. 100% коштів із продажу речей бренд спрямує на забезпечення потреб різноманітних підрозділів ЗСУ. Підтримати ініціативу можна за посиланням.

Читайте також: Зухвалий дебют: бренд BRU презентує перший дроп

Natali Bolgar

У світі, де мода постійно змінюється, важливо зберігати та вшановувати традиції. Так, у новій весняній капсулі «Етно» український бренд Natali Bolgar обʼєдналися сучасний стиль та українська культура. Натхненням для колекції стала опішнянська кераміка — давнє мистецтво, що має глибокі корені в українській історії.

Читайте також: Український бренд одягу Vika Adamskaya присвятив колекцію українській кухні: фото

KSENIASCHNAIDER

Перероблені матеріали, натуральні тканини та делікатні текстури в новій колекції KSENIASCHNAIDER. Уперше бренд представив колекцію «Nature Always Wins» на Тижні моди в Копенгагені. Колекція відрізняється тим, що розширює межі та переосмислює модні наративи, гармонійно поєднує високу моду та красу природного світу.

Читайте також: Український бренд весільної моди WONÀ Concept представив нову колекцію суконь: фото

Читайте також: Елегантність у деталях: бренд NAZARELLI представляє новий весняний дроп

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram