Мерехтливі сукні, лаконічні костюми та вишукане взуття: бренди Estro i MustHave презентували святковий дроп

07.12.2023

Українські бренди Estro i MustHave об’єдналися, щоб нагадати про важливість насолоди митями життя. Мерехтливі сукні, лаконічні костюми та вишукане взуття із блискучими деталями занурюють у магічний святковий світ.

Виразні фактури й актуальні металеві відтінки дропу покликані підкреслити внутрішнє сяйво і бажання свята. Від невагомих напівпрозорих сетів та суконь до класичних брючних костюмів і маленької чорної міні — усі моделі поєднуються у витончену капсулу.

Читайте також: Український бренд випустив ексклюзивну колекцію звабливого одягу до Нового року: фото

Довершеною стилізацією образів стане грайлива лінійка взуття на підборах. Босоніжки та слінгбеки із гладкої шкіри представлені у чорному та сріблястому кольорах і доповнені виразними деталями із камінням, інкрустованим на застібках та ремінцях.

Колекція доступна на офіційних сайтах Estro і MustHave, в обраних магазинах Estro в Києві, Львові, Рівному, Дніпрі, Харкові, Одесі, Житомирі, Івано-Франківську і Чернівцях та у магазинах MustHave у Києві, Львові, Вінниці, Івано-Франківську.

Про бренди: 

Estro — український бренд взуття та аксесуарів з більш ніж 20-річною історією. Це світові тренди, українська душа та якість як для себе. Наш шлях у взуттєвому ремеслі почався в далекому 1999 році з невеликого виробництва. За 20 років нам вдалось побудувати великий український бренд взуття. Сьогодні Estro — це 31 магазин у 12 містах України, інтернет-магазин, велика команда професіоналів, власні виробництва, та найголовніше, сотні тисяч задоволених клієнтів по всій країні. Велика команда дизайнерів щодня працює над розробкою сучасних та класичних моделей взуття та аксесуарів, які поєднують в собі тренди та комфорт. А наші байери завжди знаходяться в пошуку найкращих матеріалів для того, що створити гарний та якісний продукт. Окрім насиченої лінійки взуття для жінок та чоловіків, бренд Estro створює регулярні колекції сумок, та аксесуарів. А декілька років тому, керуючись місією робити своїх покупців задоволеними, Estro започаткував лінійку повсякденного одягу. Так, обираючи взуття в магазинах бренду або на нашому сайті, ви можете доповнити свій образ верхнім одягом, футболками, спортивними костюмами та іншим.

Читайте також: Український бренд My x My презентував колекцію святкових суконь: фото

MustHave — MustHave це український бренд заснований у 2010 році Анною Бец та Анастасією Дзюбою. Натхненний ідеєю створення формату якісного локального шопінгу, бренд став першим українським масмаркетом. Від базового одягу до вишуканих елементів, асортимент MustHave покликаний задовольнити всі потреби сучасного жіночого гардероба. Бренд має власну лінійку взуття та аксесуарів та регулярно випускає унісекс-колекціі. В реалізації дизайнів MustHave використовуються високоякісні тканини й матеріали, включаючи вовну, шкіру, сатин, льон і кашемір.»Раніше на ринку просто не було доступного одягу made in UA і звички купувати своє. Коли виникла ідея MustHave, нам було по 23 роки: самі одягалися в мас-маркеті й часто натрапляли на дисбаланс ціна-якість, брак моделей і низький рівень сервісу», співзасновниці бренду Анна Бец і Анастасія Дзюба. Сьогодні MustHave має власне виробництво площею 1500м2, 13 магазинів у Києві, Львові, Вінниці та Івано-Франківську, 180 талановитих спеціалістів і тисячі лояльних клієнтів в Україні та світі. Перегляньте сторінку з нашими магазинами, щоб знайти найзручнішу локацію для вас.