Український бренд JUL презентує велику осінньо-зимову колекцію, в якій робить акцент на позачасових мінімалістичних силуетах та універсальній палітрі, дбаючи про комфорт кожного.
Про це пише Менторка укр брендів.
Щоб зустріти прохолодну пору стильно і водночас зручно, засновниця бренду JUL Юлія Логвін додала до колекції найнеобхідніші, на її думку, речі сезону: утеплений плащ, оверсайз куртку-бомбер, м’які гольфи, а також вкорочені жакети із в’язаним комірцем.
Читайте також: Мода осінь-зима 2023-2024: українські бренди випустили нові колекції стильного одягу
Перехід від одного сезону до іншого також найвдаліший час для трикотажу, вважають у бренді. Тому в новій колекції ця секція представлена позачасовими речами, що стануть основою гардероба на щодень: класичними жилетами, джемперами-поло, кардиганами, спідницями й сукнями різної довжини — від однотонних довгих до принтованих коротких.
Останні новини
- Френсіс Фармер: «погана дівчинка» Голлівуду, полонянка психлікарні та муза Курта Кобейна
- Три застосунки, які розвивають інклюзію та роблять життя кращим
- Оголошено склад відбіркової комісії першого в Україні Дня дебютного кіно
- Як допомогти дітям з епілепсією у навчальних закладах?
- Мох у кишені пальто і скельця замість ґудзиків: бренд ШИПЕЛИК єднає із природою у новій осінній колекції Новости на главной
Читайте також: Ода сильній жінці: український бренд Bazhane та Personality випустили спільний дроп верхнього жіночого одягу
У холодний сезон бренд повертається до речей з кашеміру, а також розширеної лінійки спортивних костюмів. Тепер напис «Янгол» зі стразів можна буде носити круглий рік, оскільки його перенесли на лонгслів.