PAW Patrol допомагає чотирилапим рятувальникам: збір коштів на спецавтомобіль для кінологічної служби ДСНС

06.06.2024

У співробітництві ліцензійного бренду PAW Patrol та українського виробника «ЕКО-Сфера» було створено благодійний проєкт, спрямований на збір коштів для реальних собак-рятівників з кінологічної служби ДСНС, що рятують життя людей, які опинились під завалами.

Усім відомо що більшість гарних ідей лежить на поверхні і потрібно лише своєчасно помітити їх. Сформований і сильний бренд це не лише обгортка та класний дизайн (хоча візуальний аспект є надзвичайно важливим), a ще і чудова можливість комунікації зі споживачами за рахунок популярності бренду та довіри до нього.

Читайте також: Чи буває ПТСР у тварин?

Благодійна програма «Долонька Щастя» від McDonalds зі зборами на підтримку дітей з вадами серця чи продовження Губкою Бобом справи свого творця-біолога Стівена Хіленбурга, що виступав з ініціативою збереження океану – лише кілька прикладів, що надихають мільярди людей по всьому світу.

Тому, дізнавшись про запит від кінологічної служби ДСНС щодо необхідності придбання спеціалізованого автомобіля для собак-рятівників, Олег Гончарук (керуючий партнер ТОВ «ЕКО-Сфера», що виробляє соки з героями мультсеріалу та є засновником однойменного благодійного фонду) звернувся з ініціативою до агентства MOOD Space – офіційного представника брендів Paramount в Україні.

PAW Patrol або «Щенячий патруль» – це відомий анімаційний серіал, який захоплює дітей своїми пригодами та навчає цінним моральним принципам: допомагати іншим, діяти в команді та робити світ кращим. Тож, не зволікаючи,  PAW Patrol приймає новий виклик, адже ДНК бренду – це порятунок.

Механіка проєкту була доволі простою: гривня з кожної пачки соків лінійки PAW Patrol зі спеціальною  наліпкою йшла в благодійний фонд на спецтранспорт для собак.

Амбітна мета збору була 1,2 млн грн. Долучитись могли усі бажаючі, бо продукт мав широку дистрибуцію та продавався від магазинів біля дому до найбільших мереж, таких як «Сільпо» та «Аврора». Додатковим поштовхом для привернення уваги до проєкту послугував реліз другого повнометражного анімаційного фільму «Щенячий Патруль: Мегакіно», персонажі з якого і візуалізовані на упаковці соків. За підтримки зіркового касту, дистрибьютора кіно B&H Film Distribution, організатори акції змогли достукатися до більшої аудиторії, демонструючи рекламні ролики в кіно та долучивши лідерів думок з їх медійним кредитом довіри.

«Тішимося, що попри більше 2-х років повномаштабної війни, чуйність українців вражає», – говорить Тетяна Анохіна, директор ліцензійного агентства MOOD Space.

Збір був закритий менше ніж за 3 місяці. І переобладнаний британськими інженерами компанії NORTH FIRE мікроавтобус Citroen вже допомагає кінологічній службі ДСНС швидше доставляти чотирилапих рятувальників  до місця пошукових робіт.

Читайте також: 

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram