Батьківщина-Мати, заповідник «Хортиця» та Чорнобиль: українські переможці Каннських левів

Міжнародний фестиваль «Каннські леви» — ключова подія для креативників, на якій обирають найкращі роботи у сфері реклами та визначають міжнародні тренди. Цього року вже три українські проєкти отримали нагороди на фестивалі.

Про це пише MMR.

Київська креативна агенція Bickerstaff.734 отримала бронзу у категорії Design/Creation of a New Brand Identity за брендинг заповідника «Хортиця».

«Невічний логотип. Брендинг для Зони, яка зникає» від BANDA AGENCY, Kyiv / THE OTHER LAND, Kyiv у категоріях Creation of a New Brand Identity, Posters отримав срібного лева.

Digital для жінок: від ідеї до кар’єри

Відкрий для себе нові можливості з Women in Tech 2025. Освітня програма об’єднує провідних експертів, практичні модулі та натхненне ком’юніті, щоб допомогти українкам розпочати шлях у digital-професіях чи власному бізнесі. Старт уже 4 вересня!

Робота Motherland Pride від SAATCHI & SAATCHI UKRAINE у категорії Spatial & Sculptural Exhibitions and Experience отримала бронзу.