Dove запустив кампанію проти дискримінації жінок із сивим волоссям

25 августа, 2022

Американський виробник засобів для догляду Dove запустив кампанію #KeepTheGrey, покликану протидіяти дискримінації жінок із сивим волоссям.

Про це пише Wonderzine.

Кампанію запустили після того, як відому канадську журналістку Лізу Лафламм звільнили з каналу CTV National News через своє рішення припинити фарбувати волосся. Лафламм пропрацювала на каналі понад 35 років.

У межах кампанії Dove змінив свій золотий логотип на сірий у соціальних мережах «Старіти – це прекрасно. Ми всі повинні мати можливість робити це на власних умовах і без жодних наслідків», – зазначили автори проєкту.

Dove також оголосив, що пожертвував 100 тисяч доларів канадській некомерційній організації Catalyst, яка допомагає створювати інклюзивні робочі місця для всіх жінок.

Digital для жінок: від ідеї до кар’єри

Відкрий для себе нові можливості з Women in Tech 2025. Освітня програма об’єднує провідних експертів, практичні модулі та натхненне ком’юніті, щоб допомогти українкам розпочати шлях у digital-професіях чи власному бізнесі. Старт уже 4 вересня!

Бренд також закликав жінок публікувати свої фото з чорно-білим фільтром і додати гештег #KeepTheGrey, щоб підтримати жінок із сивим волоссям.