Щороку в жовтні RevitaLash Cosmetics вшановує силу духу й відвагу всіх жінок по всьому світу, які борються з діагнозом рак молочної залози. Цьогоріч RevitaLash Україна об’єдналися з брендом одягу O.TAJE, створивши особливий благодійний дроп.
Eternally Pink 一 «Рожевий назавжди» — не просто назва чи меседж. Це обітниця бренду RevitaLash, який був заснований доктором медичних наук Майклом Брінкенгоффом для дружини Ґейл, щоб повернути їй впевненість у собі під час виснажливої боротьби з раком грудей. І нині бренд активно підтримує ініціативи з дослідження, інформування й лікування цього захворювання.
Читайте також: Скандал з P. Diddy: фільми, які нагадують «білі вечірки»
Дроп Eternally Pink — це спільний проєкт RevitaLash Україна та українського бренда одягу O.TAJE, об’єднаних спільними цінностями: говорити про важливе, допомагати та створювати не просто речі чи продукт, а сенси.
Кожна річ із дропу Eternally Pink від O.TAJE та RevitaLash — це затишне доповнення сезонного гардероба, щоб додати йому тактильності та тепла. Але головне — це особливий сенс. Спільний дроп до місяця боротьби з раком грудей — нагадування від брендів піклуватися про себе та вчасно проходити діагностику в мамолога. Колекція повністю благодійна: 100% з продажів буде спрямовано на підтримку Благодійного Фонду «Квітна».
Читайте також: Що дивитись у жовтні? 8 найкращих серіалів місяця
До дропу ввійшли універсальні сезонні аксесуари — шарфи з об’ємним візерунком та лаконічні шапки-біні в рожевому та сірому відтінках. Особливий айтем з Eternally Pink — актуальний кардиган, який доповнюватиме повсякденні образи та нагадуватиме про важливе: дбати про себе.
«Бренд O.TAJE для жінок та про жінок. Кожен наш виріб — намагання підкреслити вашу красу, унікальність та силу. В жовтні ми приєдналися до ініціативи бренду RevitaLash, щоб допомогти жінкам, які зараз борються з раком грудей, підтримати їх та нагадати кожній піклуватися про себе», — засновниці бренду O.TAJE Анастасія Оксак та Яна Стеценко.
«Ми на постійній основі підтримуємо фонди боротьби з раком молочної залози, адже з цього почалася історія нашого бренду. Сьогодні мета RevitaLash — відродження природної сили найбільш дорогоцінних елементів краси. Ми знаємо, як це важливо для кожної жінки, яка бореться з раком. Цим дропом ми б хотіли наголосити на тому, як важливо вчасно проходити діагностику, а також допомагати жінкам, які прямо зараз проходять цей важкий шлях», — Тетяна Таран, засновниця Starlit, офіційного дистриб’ютора RevitaLash Cosmetics в Україні.
Благодійний дроп Eternally Pink від RevitaLash Україна х O.TAJE доступний на сайті otaje.com вже з 17 жовтня. Купуючи річ із благодійного дропу, кожен отримає приємний б’юті-подарунок від RevitaLash Україна.
Додатковий подарунок від бренду RevitaLash Україна: з промокодом OTAJE отримуйте знижку 15% на сайті revitalash.ua. Промокод діє на всі товари, окрім наборів до 31.10.2024.
Читайте також:
- Що дивитись на Netflix у жовтні 2024 року: 60 найочікуваніших фільмів та серіалів
- Найочікуваніші фільми 2025 року: топ-30 прем’єр наступного року
- SHE Congress 2024: лайфхаки спікерок, як знайти джерело натхнення та внутрішньої сили
- Любовний гороскоп на жовтень 2024 року: яких знаків Зодіаку очікує кохання з першого погляду
- Гороскоп на жовтень 2024 року: що пророчать зірки усім знакам Зодіаку
- Шоколадний манікюр — тренд цієї осені
- 15 найкращих екранізацій Стівена Кінга
- Найочікуваніші прем’єри осені: топ-8 фільмів, які не можна пропустити
- Осіння класика: 5 фільмів, які хочеться переглядати восени
- Оливковий манікюр на осінь — модний дизайн на довгі та короткі нігті: фото
- Made in Ukraine: що носити восени 2024 року
- Манікюр на осінь 2024 року: модні ідеї на щодень
- 5 фільмів, які обов’язково потрібно подивитися восени
- Під шурхіт листя і запах гарбуза: добірка мультфільмів на Геловін
Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram