Колекція прикрас є вже четвертою колаборацією бренду FROLOV та ювелірного дому SOVA. В центрі прикрас — дика троянда, що виросла в бабусиному саду. Та сама квітка з дитячого спогаду, з теплого літнього вечора.
Символічно, колаборація SOVA x FROLOV має важливу благодійну мету — відновлення та підтримка психологічного здоров’я дітей з благодійного фонду “Діти Героїв”. Близько 8 тисяч дітей потребують індивідуальних консультацій психолога та реабілітації у зв’язку із втратою батьків, дому внаслідок війни, життя в окупації, травмою після вибухів та інших проблем. На жаль, ця статистика збільшується. Частина коштів з продажу колекції SOVA x FROLOV буде передана для підтримки напряму психологічної реабілітації дітей з БФ “Діти Героїв”.
Читайте також: Українські мотиви у весняних колекціях: одяг, аксесуари, посуд
У найтемніші часи, коли війна залишає по собі слід, все одно проростають квіти. Вони є символом нескореності та відновлення. Точно так само, як діти є продовженням нашого життя, початком нового та світлого. Адже навіть у поранених серцях з новою силою здатна зароджуватися любов.
Колекція налічує 19 прикрас, кожна з яких — делікатна робота майстрів ювелірного мистецтва, адже складається щонайменше з 5 ювелірних елементів. Золоті квітки поєднують в собі жовте і рожеве золото, які разом створюють тепле сяйво. Квіти в прикрасах виконані у двох варіаціях — з діамантами та без вставок. Також делікатним вкрапленням діамантів оздоблені рухливі ланцюжки на моносережках, кольє та браслеті.
Обличчям кампейну стала українська акторка Соломія Кирилова.
Довідка:
Ювелірний дім SOVA — український ювелірний бренд-трендсеттер, який відомий своїми колабораціями з українськими дизайнерами, серед них FROLOV, Litkovska, Lake Studio, гуртом The HARDKISS та анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня». З перших днів повномасштабного вторгнення бренд активно допомагає українським військовим, медикам ініціює соціальні проєкти, працює з українськими фондами та платформами.
FROLOV — це український бренд, відомий своїм корсетним виробам, ручною вишивкою та couture-to-wear дизайнами. Серед клієнтів бренду такі світові зірки, як Jennifer Lopez, Beyonce, Kylie Minogue, Sabrina Carpenter, Dua Lipa.
БФ «Діти Героїв» допомагає дітям, які втратили одного чи обох батьків внаслідок повномасштабного вторгнення рф. Фонд надає першочергову фінансову допомогу, психологічну та юридичну підтримку, сприяє освіті та розвитку дітей до їхнього повноліття. На 22 березня під опікою фонду 8390 підопічних. З них 1095 є ВПО, 151 дитина втратили маму і тата, 190 дітей з інвалідністю, 1023 — діти з багатодітних родин. Щотижня до фонду приєднуються близько 85 дітей. 89% підопічних фонду – це діти військовослужбовців, 11% – цивільних.