Як бренду залишатись в етері під час війни: лекція маркетинг-директорки MEGOGO

1 липня об 11:00 маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина в рамках проєкту MMR Edu проведе лекцію на тему, як бренду залишатись в етері під час війни: досвід MEGOGO.

Валерія говоритиме про особливості комунікації під час війни: про що кричати, а де помовчати, про проєкти, що допомагають суспільству, та партнерства: чому слід об’єднуватись, і як це впливає на бізнес-результати та як не втрачати аудиторію та запускати нові продукти в найскладніші часи.

Доступ до лекції за донатом.  Реєстрація за посиланням.

Проєкт MMR Edu творений для тих, хто хоче вчитися, хто шукає відповіді на свої запитання, хто почав стратегічні зміни і не знає, яким шляхом рухатися. Ми залучаємо найкращих фахівців своєї справи, аби вони ділилися своїм досвідом та інсайтами.

Нагадаємо, отримати доступ до попередніх лекцій Оксани Коваль про діджитал під час війни та Олени Дерев’янко про трансформацію системи управління бізнесом у нових реаліях можна тут і тут.

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року в Києві SHE Congress об’єднає власниць бізнесу, керівниць, медійних і культурних діячок, волонтерок. Під слоганом «Рішуча. Справжня. Небайдужа» учасниці поговорять про вибір, який формує майбутнє, команди та суспільство. На сцені SHE Congress кожна історія рішучості є важливою — про кроки в бізнесі й кар’єрі, освіті й комунікаціях, спорті й здоров’ї, благодійності та волонтерстві. І навіть про ті рішення, на які ще не наважилися — адже це теж частина шляху.

Забронюйте Вашу участь за найкращими умовами!