Стрім-платформи YouTube і Twitch ввели вікові обмеження. Про це повідомляє dotesports.com.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaЗа даними dotesports.com, тепер діти віком до 13 років не зможуть проводити стріми на YouTube без нагляду дорослих. Причиною цього рішення стало розслідування New York Times. В ньому йдеться про те, що глядачами дитячого контенту на платформах часто є педофіли.
«YouTube — це компанія, що складається з батьків і сімей. Ми завжди будемо робити все можливе, щоб запобігти використанню нашої платформи для експлуатації неповнолітніх, які можуть наражатися на небезпеку через трансляції. Діти і родини заслуговують кращого захисту, який ми можемо їм запропонувати. Ми вкладаємо кошти в технології, щоб забезпечити її», — заявили представники компанії Google.
Адміністрація YouTube серйозно підійшла до вирішення проблеми — протягом першої половини 2019 року було заблоковано понад 400 каналів і видалено близько 800 тис. роликів, які могли викликати інтерес у педофілів. YouTube також відключила коментарі до мільйонів відео за участю неповнолітніх. Компанія Google також пообіцяла запустити самонавчальний алгоритм для аналізу дитячого контенту. Якщо канал буде порушувати правила платформи, то його можуть заблокувати.
На Twitch обмеження ще більш жорсткі. Діти до 13 років не зможуть вести трансляції взагалі, а хлопчики від 13 до 18 років — тільки під наглядом батьків.
Останні новини
- «Кіра. Дорога додому». Вийшла друком книга української журналістки Олесі Остафієвої
- «Я не годуватиму демона». Оприлюднені щоденники багатодітної матері, засудженої за жорстоке поводження з дітьми
- Чому нам потрібні інклюзивні міста?
- Фільм «Ворон» скоро вийде в український прокат: дата прем’єри, трейлер, сюжет
- Від смерті до життя. Незвичайна виставка відкрилася в Ірпінському історико-краєзнавчому музеї Новости на главной
Нагадаємо, що 17 лютого 2019 блогер Метт Уотсон розповів про алгоритми, які використовували педофіли для обміну відеороликами з небажаним змістом. Вони розміщували посилання на таймкоди, де діти приймали непристойні пози, в коментарях до відео із неповнолітніми. Після того як користувач кілька разів переходив за посиланнями, схожі ролики з’являлися в рекомендаціях.
Реакція була миттєвою: у лютому 2019 року кілька великих компаній відкликали свою рекламу з YouTube. Серед них: Epic Games, Walt Disney, Fortnite, Nestle та Dr. August Oetker. Причиною стала новина про те, що дитячі стріми дивляться педофіли.
— Читайте також: Куди піти із дітьми 8 та 9 червня