У Києві стартував набір у перший зимовий табір для підлітків від Центру креативних технологій TUMO

Міжнародний Центр креативних технологій TUMO розпочав перший набір у денний зимовий табір для підлітків у Києві. Протягом чотирьох днів інтенсивного навчання тінейджери зможуть розробити власний проєкт під патронатом провідних фахівців та пройти справжній пітчинг професійного журі.

Під час чотириденного зимового інтенсиву від TUMO підлітки віком від 12 до 18 років зможуть створити один із чотирьох проєктів на вибір: рекламний ролик, анімовану сюжетну графіку, 3D-світ для комп’ютерної гри або ж власний трек у першій в Україні професійній студії звукозапису для підлітків.

Кожен з учасників табору отримає 32 години практики за обраним напрямом та можливість створити власний проєкт. Крім того, під час зимового інтенсиву на тінейджерів очікують екскурсії до провідних компаній-кріейторів анімації, кінопродукції та музики, практика з топ-фахівцями галузі та реальний пітчинг перед журі.

«Наша мета — дати реальні знання та практику, реалістичну картину того, як працює індустрія.  Це табір для тих, хто мріє та справді хоче стати режисером, продюсером, розробником ігор чи анімацій. Але водночас ці запити доволі абстрактні, адже, наприклад, розробка ігор — це і саунд, і дизайн, і програмування. Опинившись у TUMO, підліток не лише знайомиться зі своєю мрією, а й розуміє, як перетворити узагальнене “хочу” на конкретну ціль», — зазначила CEO TUMO Kyiv Надія Кузьмичова.

Табір буде працювати протягом чотирьох днів з 09:00 до 18:00. Центр креативних технологій забезпечує всіх учасників повноцінним обідом та двома кава-брейками. Також підлітки отримають можливість пройти тренінги Soft skills за власним вибором.

«Ці чотири дні — це концентрована практика над конкретним проєктом. Ми заходимо і починаємо, наприклад, створювати відеорекламу. Від старту починається справжній челендж: за чотири дні вигадати сюжет, сценарій, відзняти, змонтувати тощо. А потім ще й захист проєкту. З одного боку, це доволі великий виклик для підлітків. Та з іншого — наш табір враховує психологію та особливості підліткового віку. Ми знаємо, як подати інформацію інтерактивно, без надмірного спрощення й у максимально цікавій формі», — розповіла CEO компанії Надія Кузьмичова.

Перша зміна працюватиме над власними креативними проєктами з 27 до 30 грудня. Другий потік учасників долучиться до TUMO 3 січня та завершить роботу 6-го числа. Крім того, на прохання тінейджерів та їхніх батьків Центр креативних технологій працює над запуском додаткової групи у січні.

Вартість чотириденного інтенсиву складає 7480 гривень. Утім, до 25 листопада путівку в денний табір можна придбати за акційною ціною — 6800 грн. Дізнатися більше про табір та зареєструватися для участі можна за посиланням: https://tumo.com.ua/wintercamp