Українські бренди Syndicate і Mikki Fingaz випустили спільний дроп: фото

30 Травня 2023
Фото:

Українські бренди Syndicate і Mikki Fingaz досягли згоди в конфлікті про авторське право та випускають спільний дроп.

Київський бренд Syndicate випустив новий дроп кепок. В основу принта в передній частині ліг альтернативний логотип Києва, створений Mikki Fingaz, — українським репером та засновником бренду ISSL KYЇV.

Зазначимо, що на початку травня логотип став причиною конфлікту між Mikki Fingaz та Syndicate — артист звинуватив бренд у незаконному використанні його зареєстрованої торгової марки. Але тепер бренди дійшли згоди й вирішили випустити спільний дроп.

Читайте також: Київ — серце України: як українські бренди прославляли столицю України

“Об’єднуватися. Та створювати. У часи, коли у країни є спільний ворог, останнє, що хочеться робити — це сваритися між собою. Адже перемога дається тому, хто має небайдужість, сміливість та єдиність. Ми віримо, що кожен митець має право на самовираження та визнання. На цьому ми і стоїмо”, написали представники брендів. 

Syndicate випустив базові кепки в п’яти колорвеях: чорно-білому, блакитному, чорно-червоному, рожево-жовтому та біло-червоному. На передню частину кепок нанесли логотип «Київ» авторства Mikki Fingaz — за його словами, він розробив дизайн ще у 2018 році.

Читайте також: Український бренд THE LACE презентує білосніжну колекцію літнього одягу: фото

Турбота як стратегія зростання: як нова HR-культура формує сильні команди

Чому жіноче лідерство сьогодні — це супер-сила, побудована на турботі та гнучкості рішень? Цьогоріч на HR Wisdom Summit ми поговоримо про психологічну безпеку, реінтеграцію після фронту, L&D з реальним результатом і AI в HR. І все — через призму людяності.

Забронювати участь

Крім того, Syndicate розповіли, що перерахували Mikki Fingaz 125 тисяч гривень як компенсацію, яку він надалі може спрямувати на забезпечення потреб захисників та медиків. Також увесь прибуток з колекції буде направлений до фонду Support AZOV.

«Ми як власники бренда передаємо Олександру суму у розмірі 125 000 гривень, яку він за власним бажанням спрямовує на забезпечення потреб захисників, медиків», – написали на сторінці бренда.

Читайте також: Тренд Лесі Українки: український бренд випустив благодійні ґердани

Нагадаємо, що в травні 2023 року митець Олександр Нестерчук (Mikki Fingaz) поскаржився на використання стритвір-брендом Syndicate логотипа, який створив він і який був зареєстрований як торговельна марка. Бренд на це відповів, що для них логотип створила інша людина, яка, зі свого боку, надихнулася зображенням на одному з блокпостів Києва, додавши, що цим логотипом уже кілька років користуються учасники київського руху «Азов».

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от SYNDICATE KYIV (@sndct_kyiv)