Український бренд запустив соціальний проєкт на підтримку ЛГБТК+

09.05.2023

Український бренд інтимних аксесуарів Anoeses і громадська організація «КиївПрайд» запустили соціальний проєкт #WEAREFREEDOM, який хоче привернути увагу до підтримки ЛГБТК+ спільноти в Україні.

Про це повідомляє бренд у соціальній мережі Instagram.

Зазначимо, що в межах проєкту взяли інтерв’ю в семи представників ЛГБТК+ спільноти: блогерів, активістів, митців, волонтерів. Вони розповіли про свій досвід життя в Україні, бачення свободи, краси й сміливості, а також про волонтерську діяльність і підтримку України під час війни.

Читайте також: ARTUP і Марія Прошковська презентували колекцію хустинок до 37-ї річниці Чорнобильської катастрофи: фото

Також «КиївПрайд» й Anoeses створили колекцію кастомних аксесуарів зі шкіри спільно з художником Нікітою Гудзовським. До неї ввійшли портупея, корсет, браслет, маска, чокер й комплект білизни.

Читайте також: Український бренд випустив благодійну колекцію футболок з історією українських дітей: фото

“Цей проєкт має показати нашу підтримку ЛГБТКІ+ спільноти в Україні та внести видимі зміни. Ми втілили свої ідеї у кастомному одязі, який створили разом із художником Нікітою Гудзовським і поговорили про любов та сміливість, свободу та красу разом із сімома прекрасними героями! Ця робота впливає на бачення, і ми сподіваємося, що вона поширить принципи прийняття та знайде вашу підтримку”, — коментують розробники кампанії.

Читайте також: Літній сезон 2023: український бренд презентував колекцію стильних купальників

Додамо, що 25% коштів, виручених від продажу капсульної колекції, передадуть до KyivPride на підтримку їхньої адвокації та громадських ініціатив.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Anoeses (@anoeses.brand)