Український бренд інтимних аксесуарів Anoeses і громадська організація «КиївПрайд» запустили соціальний проєкт #WEAREFREEDOM, який хоче привернути увагу до підтримки ЛГБТК+ спільноти в Україні.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaПро це повідомляє бренд у соціальній мережі Instagram.
Зазначимо, що в межах проєкту взяли інтерв’ю в семи представників ЛГБТК+ спільноти: блогерів, активістів, митців, волонтерів. Вони розповіли про свій досвід життя в Україні, бачення свободи, краси й сміливості, а також про волонтерську діяльність і підтримку України під час війни.
Читайте також: ARTUP і Марія Прошковська презентували колекцію хустинок до 37-ї річниці Чорнобильської катастрофи: фото
Також «КиївПрайд» й Anoeses створили колекцію кастомних аксесуарів зі шкіри спільно з художником Нікітою Гудзовським. До неї ввійшли портупея, корсет, браслет, маска, чокер й комплект білизни.
Останні новини
- Український бренд DZHUS презентував колекцію архітектурного одягу: фото
- Стали відомі переможці Конкурсу соціальних ініціатив «Відповідальна країна 2.0»
- Перші: як Рита Леві-Монтальчині стала «імператоркою клітин», довгожителькою та довічним сенатором Італії
- Пов’язані силою традицій: Великодня колаборація брендів O.TAJE x Завертайло
- Фільм «Гамбіт Королеви» скоро вийде в український прокат: дата прем’єри, трейлер, сюжет Новости на главной
Читайте також: Український бренд випустив благодійну колекцію футболок з історією українських дітей: фото
“Цей проєкт має показати нашу підтримку ЛГБТКІ+ спільноти в Україні та внести видимі зміни. Ми втілили свої ідеї у кастомному одязі, який створили разом із художником Нікітою Гудзовським і поговорили про любов та сміливість, свободу та красу разом із сімома прекрасними героями! Ця робота впливає на бачення, і ми сподіваємося, що вона поширить принципи прийняття та знайде вашу підтримку”, — коментують розробники кампанії.
Читайте також: Літній сезон 2023: український бренд презентував колекцію стильних купальників
Додамо, що 25% коштів, виручених від продажу капсульної колекції, передадуть до KyivPride на підтримку їхньої адвокації та громадських ініціатив.
Посмотреть эту публикацию в Instagram