В Україні більшість людей незадоволені освітнім процесом у школі цього року: результати опитування

12.05.2023

Rakuten Viber запитав українців, чи задоволені вони освітнім процесом у школі цього року, а також що на їх думку варто покращити. Більш ніж половина респондентів відповіли, що цей рік тяжко назвати навчальним. Проте кожен четвертий українець радий, що війна не стала на заваді навчанню.

В опитуванні в офіційному каналі «Viber Україна» взяли участь понад 70 тисяч користувачів з України. Результати опитування показали, що більш ніж половина українців (57%) не вважають освітній процес у школі цього року повноцінним.

Інші 24% респондентів задоволені, що навчання продовжується навіть під час війни.

Ще 12% вказують, що бувають різні моменти й доводиться багато вивчати самостійно, а 7% відповіли, що завдяки ентузіазму вчителів — процес навчання кипить.

Читайте також: Рейтинг найкращих вишів України 2023 року

Загалом на питання “Чи задоволені ви освітнім процесом у школі цього року” відповіді розподілилися наступним чином:

  • Цей рік тяжко назвати навчальним — 57%;
  • Так! Чудово, що є навчання навіть під час війни — 24%;
  • Бувають різні моменти, доводиться багато вивчати самостійно — 12%;
  • Дякуючи ентузіазму вчителів — процес навчання кипить — 7%.

Читайте також: В Україні різко зріс попит на вишиванки – дослідження

Респонденти також відповіли, що вони хотіли б покращити в освіті наступного року в першу чергу: майже половина українців (47%) вказали на необхідність зменшення навантаження та перебудову освітньої програми. 27% респондентів відзначили, що їм не подобається онлайн-навчання, а 6% навпаки — що треба відмовитися від офлайну на період війни. Ще 11% прагнуть, аби приділяли більше уваги психологічному стану дітей, 5% — більшої соціалізації для учнів, 4% — більшого залучення онлайн-інструментів та інтерактивів.

Читайте також: Скільки українців спілкуються українською мовою в побуті — дослідження

Відповіді на питання, що саме варто покращити наступного року, розподілилися таким чином:

  • Зменшити навантаження та перебудувати освітню програму — 47%;
  • Не навчатися онлайн — 27%;
  • Приділяти більше уваги психологічному стану дітей — 11%;
  • Відмовитися від офлайну на період війни — 6%;
  • Більше соціалізації діткам — 5%;
  • Треба активніше залучати освітні онлайн-інструменти та інтерактиви — 4%.